Ga naar inhoud

Medion Akoya P5283 E

octopus

Aanbevolen berichten

Hallo, ik sta op het punt een nieuwe pc te kopen en heb mijn oog laten vallen op

deze: http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_medion-akoya-p5283-e-windows-10-1410389.html

Heeft er iemand ervaring met deze PC van medion? De eigenschappen zijn alvast voor het geen ik hem ga gebruiken voldoende, i5, 8 werkgeheugen en de videokaart lijkt me ook ok. Maar misschien zijn er alternatieven.

De prijs valt nu goed mee aldoor de mediamarktactie die nog tot zondag loopt (BTW weg!)

Ik ,ben semi professioneel bezig met fotografie:  , mijn huidige pc (ook medion maar slechts 4 ramm geheugen en een videokaart die onlangs vervangen is, blijft traag crasht regelmatig,en voldoet niet meer aan de huidige alsmaar zwaardere programma')

Hoe lang is de gemiddelde levensduur van een pc bij dagelijks gebruik uiteraard, heeft dat soms te maken met de duurdere merken? Dank alvast  (het is dus de P5283 en niet de p52836 foutje in titel)

aangepast door octopus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.