Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb in je vorige berichten de hoofdletters terug gebracht naar kleine letters en zou je willen vragen dat in je volgende berichten ook zo te doen, het leest prettiger en komt minder schreeuwerig over.

Lukt het niet controleer dan eens of de CAPS LOCK toets op je toetsenbord uit staat.

 

Dan het probleem..... je hebt nog altijd geen extra info gegeven, dat de synchronisatie van de mail in Windows 10 niet lukt het ik in bericht 1 al begrepen.

 

Belangrijk is dat je vermeld in welk e-mailprogramma dit probleem zich voordoet want Windows 10 is geen e-mailprogramma maar een besturingssysteem.

Ook zou ik graag weten welk soort account je aangemaakt hebt ( telenet, skynet, kpn, ......) en of het om  pop of imap gaat.

 

Werd ook niet vermeld.... heeft het eerst wel gewerkt?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.