Ga naar inhoud

Kan de plugin van skype niet installeren.

Teake000

Aanbevolen berichten

Kan sinds vorige week mijn populaire chatprogramma skype niet meer gebruiken ,de skype plugin is niet meer installeerbaar.Op mijn laptop is windows vista geinstalleerd  ,32 bits en 4gb opslagruimte.Er staat telkens dat ik windows 7 moet installeren of hoger.Is dit alleen oplosbaar met windows 7 te installeren of is er nog een andere oplossing? Windows vista geeft toch tot april 2017 nog updates?Wie helpt mij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken niks van Skype.

Klik op CTRL + ALT + DEL en kies voor takenbeheer

Klik op tab opstarten en als je daar Skype ziet dan uitvinken.

Herstart de pc

Ga nu naar configuratiescherm / programma en onderdelen (mogelijk is dat bij Vista anders zoals software)

Klik daar op Skype en dan verwijderen klikken.

Indien je opnieuw moet opstarten doe je dat ook.

Download hier op deze pagina uw Skype en installeert het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jou reactie stegisoft maar het probleem is nog hetzelfde ,heb ook gehoord dat de vraag naar windows 7 is toegenomen ,denk dat skype niet meer ondersteund wordt door vista. Zou netjes zijn geweest dat ze dat even kenbaar hadden gemaakt aan alle windows vista gebruikers als dit probleem bij alle vista gebruikers ook bestaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier staat nochtans dat het ook voor Vista en zelfs XP geschikt is. (klik op systeemvereisten)

Kan je misschien de venster met de vermelding Windows 7 een screen maken en hier uploaden?

Een screen doe je door op ALT + Print screen toetsen te klikken en plakken in tekenprogramma en opslaan als jpg

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.