Ga naar inhoud

internet werkt niet


Ramonhuele

Aanbevolen berichten

Dan moet ik die geselecteerde tekst toch nog op een of andere manier van de laptop naar mijn telefoon krijgen. Met mijn telefoon ben ik op het forum bezig.

Het is geen probleem om de tekst te selecteren maar om het in een reactie te plakken, omdat ik een ander apparaat daarvoor gebruik.

Bedankt voor de tip evengoed, het zal heus wel een keer van pas komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed hier toch dat je laptop niet een juist IP-adres krijgt van je router maar kan niet bepalen of dat in je router zit of door je laptop veroorzaakt wordt. Nu weet ik uit ervaring dat de helpdesk van Ziggo heel  netjes is. Heb je al eens contact met Ziggo gezocht? Zij kunnen ook op afstand in je router kijken of alles juist stat ingesteld en helpen je met het juist instellen van je laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet ik die geselecteerde tekst toch nog op een of andere manier van de laptop naar mijn telefoon krijgen. Met mijn telefoon ben ik op het forum bezig.

Het is geen probleem om de tekst te selecteren maar om het in een reactie te plakken, omdat ik een ander apparaat daarvoor gebruik.

Bedankt voor de tip evengoed, het zal heus wel een keer van pas komen.

 

heeft je telefoon een camera? neem anders een foto met je telefoon en post hem hier :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste forum leden. Ik heb het advies van captain Kirk opgevolgd en contact opgenomen met Ziggo.

Het blijkt dat ik een sterk verouderde modem heb met een losse router en die combineert slecht met nieuwe laptops. Eerdaags komt de nieuwe modem binnen. Ik laat nog weten hoe het afloopt.

Allen hartelijk dank voor het mee denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.