Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Bij installeren van het nieuwe Windows 10 blijkt dat na computer Aflsluiten: a. Startmenu verdwenen is, Edge, tiles en dat b. alle gewone snelkoppelingen niet direct te openen zijn (zie Bijlage), Openen met (rechtermuisknop) .... geeft alleen de oplossing, extra handeling dus per item.
Ik heb dit, uploaden, via de weg 'Upgrade' (microsoft), Windows 10 al een paar keer 'getest', maar het euvel blijft zo: het beeld is goed direct na installatie maar na afsluiten is het beeld verdwenen. (Ik heb Reg. clean programma's: die verstoren niets. Ik heb een WindowsShell er nu op, maar ook daarmee doen deze snelkoppelingen het niet: Groove Muziek, Geldzaken, Muziek etc. etc: doen het niet),ik zie slechts een kleine opflikkering van het aangeklikte item, zo ook bij Edge op de taakbalk: korte opflikkering, om direct te verdwijnen. Ik meen dat er ergens een mogelijkheid bestaat om zelf dit type koppelingen te maken/in te stellen: kan nergens vinden hoe dit moet: als iemand het weet?

Bijlage: resultaat bij trachten Afbeelding te openen: rood kruis en een ... signaal.

post-23124-0-38467500-1454444880.jpg

aangepast door veldfiets
  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Afgaande op de door u geplaatste afbeelding ziet het er naar uit dat er een probleem is met de videodriver. Het lijkt wel Chinees als men tracht te lezen wat er op die afbeelding wordt weergegeven, vandaar...

Ga eens een kijkje nemen in apparaatbeheer.

aangepast door droske
Geplaatst:

.. valt wel mee, het is een heel klein bestandje.

Euh...

Wat bedoel je daarmee?

Geplaatst:

Ja ok, maar het gaat me ook om de volledige schermafbeelding die je plaats. Ik stel vast dat de bureaublad achtergrond van zeer slechte kwaliteit is. Is dat een bewuste keuze?

En nogmaals, ga eens in apparaatbeheer kijken.

Klik met de rechter muisknop op je START icoontje en kies "Apparaatbeheer". Maak er met het knipprogramma een afbeelding van en plaats deze in je volgende antwoord. Dus enkel van het venster "Apparaatbeheer" en niet van je volledige scherm.

De foutmelding die je hebt willen tonen, doch onleesbaar is, kun je daar eens een nieuwe afbeelding van maken met het knipprogramma van zodra zich die fout nog eens voordoet? Ook hier enkel een afbeelding van de foutmelding.

Sorry, dubbele posting

aangepast door droske
Geplaatst:

Ik heb intussen via Systeemherstel heel Windows 10 opnieuw geínstalleerd, al mijn bestanden verwijderd, helaas, maar misschien is het euvel zo gerepareerd. Even een nachtje slapen, want na de herstart kan ik pas zien of het een geslaagde actie was.

Dus, buroblad niet helder, is nu wel van de baan :D

Geplaatst:

OK, hou ons op de hoogte graag.

Nog even meegeven: Zorg er voor dat je altijd over een recente back-up van je data beschikt.

Daarvoor heb je uiteraard een extern opslagmedium nodig. Een synchronisatieprogramma vereenvoudigd de taak.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.