Ga naar inhoud

wachtwoord thuisnet

Kurtt

Aanbevolen berichten

Een kennis van mij vraagt hoe hij het wachtwoord van het thuisnet terug kan vinden? Hun zoon kan niet meer met zijn Ipad op het internet. Is dit de juiste link?

Ze hebben wel Windows 8.1 misschien kan iemand de stappen een beetje herschrijven?  Zodat dus de ipad terug aan de praat krijgt. Ze kennen niet zo veel van computers, zou dus heel eenvoudig stap voor stap geschreven moeten zijn. Dus

+ook hoe je de ipad terug instelt met een het wachtwoord van de thuisgroep.

Heeft iemand daar even tijd voor om die stappen neer te schrijven voor iemand met Windows 8.1 en een ipad?

Dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een verschil tussen het thuisnetwerk (wifi) en de thuisgroep.

Misschien eerst proberen of hij gewoon op het netwerk en op het web kan.

Het WW (of netwerksleutel) voor het wifi netwerk kan je vinden op een pc die met het wifi netwerk verbonden is.

Ga naar het netwerkcentrum en klik aan de linkerkant op draadloze netwerken beheren.

Dubbelklik op het actieve netwerk en ga naar de tab beveiliging

Vink het vakje aan bij tekens weergeven en je kan de netwerksleutel aflezen.

Hoe het zit met de thuisgroep voor win 8 weet ik ook niet.

Een thuisgroep is enkel nodig als je bestanden wil delen tussen verschillende pc's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien eerst proberen of hij gewoon op het netwerk en op het web kan.

Dus uitproberen of ze met de pc op het internet kunnen? (want ipad gaat dus niet)

Hoe roepen ze Netwerkcentrum op in win 8.1? (ze kennen weinig van pc's).

Hier heb ik soortgelijke info gevonden, uw uitleg is begrijpelijker

post-171-0-27809300-1454496221_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.