Ga naar inhoud

Microsoft Visio 2010


jmdijkstra

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik werk met MS Visio 2010 en al lange tijd zonder problem, echter krijg ik nu een fout melding als ik een bestaande file wil openen:

Er is een fout (1416) opgetreden tijdens de actie Openen.

Er is onvoldoende geheugen beschikbaar om de gewenste actie uit te voeren.

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?

Mvg,

Johannes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”.
Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'.
Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”.
Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zullen eens kijken of er misschien een of andere besmetting in het spel is.

 

 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je 
hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een 

.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, bedankt voor de reacties. Ik denk dat ik het heb opgelost althans ik hoop dat het probleem uit blijft. Een vriend van mij heeft Visio 2016 en ik heb de probleem bestanden naar hem gestuurd. Hij heeft ze geopend met Visio 2016 en opgeslagen. Daarna heb ik ze terug gekregen en kon ik ze openen zoals voorheen met Visio 2010.

Kan het niet verklaren maar voorlopig werkt het weer en kan ik weer vooruit. Hoop dat de problemen niet terugkeren.

Mvg,

Johannes

aangepast door jmdijkstra
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.