Ga naar inhoud

Laptop uitgevallen, doet niets meer


Cannibalistic

Aanbevolen berichten

 Hello-Hello,
Een paar dagen geleden is mijn laptop uitgevallen tijdens een Skype Call en nu doet hij niets meer. Start totaal niet meer op en probeert zelf niet. Ik mag nog zo veel op de aanknop drukken, maar nope.
Wel brandt het voedingslampje als ik hem insteek.

Things I've tried:
Batterij eruit gehaald en enkel op netstroom
Enkel op de batterij
RAM vervangen


Ikzelf verdenk de CPU, maar ik heb er niet super veel verstand van.
Ik heb al geprobeerd hem open te doen, maar ik krijg het grote stuk er niet af, want die stomme vijs zit onder het toetsenbord en ik krijg het toetsenbord er niet uit. :thefinger:


Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?

Thanks.



 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tried that, maar dat ding staat gewoon op breken, wat we dus niet willen, want enkel het laagje over het toetsenbord komt er af, en niet het toetsenbord zelf. Ik heb al enkele filmpjes bekeken met exact de zelfde laptop als mij, maar dat gaat langs geen kanten zonder dat ik dingen hoor kraken die niet horen Te kraken.

Het is een Toshiba Satellite L70 A

(Of zoiets.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neh, hij was lang niet meer in garantie, want het is niet de eerste keer dat er iets mis mee is. Er zijn al een aantal dingen vervangen in het verleden, maar ik krijg hem nu gewoon niet meer open. Vroeger ging 'ie open alsof het niets was, maar sinds mijn stiefvader hem heeft open gedaan, valt er niets meer mee aan te vangen. Ik weet toch al zeker dat ik een nieuwe ga aanschaffen, maar als ik weet wat er met deze scheelt en of ik hem uberhaubt nog kan gebruiken, zou het mij al veel gelukkiger maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.