Ga naar inhoud

Eigenschappen van videobestanden wijzigen (vnl. *.mkv-bestanden

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een erg vervelend probleem.

Ik heb een aantal films op mijn HD staan en gebruik Windows Media Player als DLNA-server om deze films op mijn Smart-TV met surround systeem af te spelen (Philips). De bestanden zijn MKV-bestanden. Als ik nu op mijn televisie de server open krijg de bestanden te zien, maar sommige hebben een heel andere benaming dan ik ze gegeven heb. Ondertussen ben ik er achter gekomen dat dit de benaming is die je kan vinden via het tabblad "details" bij de "eigenschappen" van een bestand als je er met de rechtermuisknop op klikt in verkenner. Ik kan dat echter op geen enkele manier wijzigen. (beveiligd??) In beginsel kan ik de naam wel wijzigen, maar als ik op "toepassen" klik wordt dit niet gewijzigd en blijft de oorspronkelijke inhoud behouden.Is er een manier waarop dit toch mogelijk zou zijn? 

Bestanden waarvan in "details" niets is vermeld, worden op mijn tv-keuzemenu gewoon met de bestandsnaam weergegeven.

post-2207-0-49670200-1454687495_thumb.jp

post-2207-0-44661500-1454687505_thumb.jp

Geplaatst:

Als je in het tabblad 'details' onderaan op "Eigenschappen en persoonlijke gegevens verwijderen" klikt, krijg je een keuzevenster waar je kan aanvinken welke gegevens moeten verwijderd worden, of lukt het op die manier ook niet?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.