Ga naar inhoud

Gmail geeft niet alle mails weer

Alifke

Aanbevolen berichten

Beste

Ik heb een tablet medion lifetab E10320. Op de tablet gebruik ik als mailprogramma Gmail. In 2 maps worden de mails niet weergegeven ondanks het feit dat er in de linkerkolom vermeld staat dat er mails inzitten. Op de smartphone heb ik hetzelfde probleem. Op de laptop krijg ik de mails wel te zien. Ik vermoed dat ik een instelling heb veranderd want in het begin ging dit wel.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt

Alifke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste iscape

Dank voor uw reactie.

Ik heb uw link bekeken. Dit biedt geen oplossing.

Bij spamberichten bvb is er geen conversatie.

Ik vind het raar dat de linkerkolom zegt dat er nieuwe mails in het label zit. In de rechterkolom krijg je dan de melding dat e geen berichten zijn. Die zijn er echter wel. Dat wordt bevestigd als ik mijn mail op de laptop open.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste iEscape

Hier wordt het protocol IMAP gebruikt.

Ja ik had ook die andere link "Tabbladen van postvak In en categorielabels" bekeken.

Vorige week had ik een probleem met Triiing. Men adviseerde mij om de app te verwijderen en daarna opnieuw te installeren. Dat heb ik met Gmail ook gedaan. Groot verschil hierbij is dat men de app "Gmail" niet helemaal kan verwijderen. Wel de gegevens ed. Ik heb dat dan ook gedaan. Na synchronisatie waren de gegevens terug en ook de mails in de labels "spam" & "alle mails".

Dit probleem is opgelost. Ik zet hier een slotje op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.