Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo

Ik heb een wachtwoord op men labtop gezet en deze ben ik vergeten, allez niet vergeten ma telkens gaf hij aan dat het fout was en ik geraak er nie meer door.

Hoe kan ik dit oplossen???

Geplaatst:

nee niks

gewoon dan starte hij zich op en moet ik men wachtwoord intypen

en nu had iemand me al gezegd dat ik dan via een andre epc waar ik vista op heb iets kan doen waardoor ik men wachtwoord opnieuw kan instellen ofzo iets

Geplaatst:

Kun je inloggen via het administrator-account? Dan kun je eventueel de wachtwoorden van de gebruiker(s) wissen of wijzigen.

Geplaatst:

neen gaat allemaal niet ik kom tot het scherm voor het achtwoord en verder geraak ik niet als ik klik op wachtwoord vergeten doe ik wat hij vraagt ma niks he.

Geplaatst:

Toen je jouw wachtwoord aangemaakt hebt stond toen soms per ongeluk de Shift Lock toets niet aan, zodat paswoord in hoofdletters werd gemaakt? Probeer eens wachtwoord in hoofdletters in te voeren. Dus shift toets ingedrukt houden en paswoord invoeren.

Geplaatst:

Als je het niet ziet om te formateren dan ben je wel genoodzaakt om programma's te gebruiken. Maar daar mogen we je hier niet mee helpen i.v.m. de illegale content op dit forum.

Geplaatst:

Er is een probleem opgetreden bij het verbinden met de Windows Live Calendar-Service. Als probleem zich blijft voordoen raden we je aan te controleren of er een upgrade beschikbaar is voor Windows Live Mail, maar wat is een upgrade

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.