Ga naar inhoud

Ping/Latency schiet omhoog

CRoelofs

Aanbevolen berichten

Ik zou meteen de switch veranderen in een nieuwe model dat veel sneller is.

Als switch zou ik deze toestel aanraden.

Gewoon de netwerkkabel op aansluiten en je hoeft niks in te stellen.

Ik zie nu dat uw router ook niet snel is en dat is wel nadelig voor uw internet want dat heeft het ook geen zin om een snelle switch te nemen.

Kan je geen sneller router aanvragen bij KNP want in Nederland spreken ze toch van hoge snelheid internet.

Prima! ik ga meteen KPN benaderen en deze switch kopen!

Erg handige service dit, bedankt!

mvg,

Cyriel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben ze jou kunnen helpen?
Dat de ping omhoog gaat als er een andere pc aanstaan lijkt mij eerder op een kwaadaardig programma...

Dat de pc van jouw vader alles naar hem toe trekt lijkt mij niet normaal.

Is er ge tweakt aan zijn netwerkkaart of staat er software op dat het internet een boost geeft?
Zo niet scan toch maar eens zijn pc en laat ook eens als dat mag Adwcleaner draaien. (als adwcleaner iets gevonden heeft gewoon op verwijderen klikken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben ze jou kunnen helpen?

Dat de ping omhoog gaat als er een andere pc aanstaan lijkt mij eerder op een kwaadaardig programma...

Dat de pc van jouw vader alles naar hem toe trekt lijkt mij niet normaal.

Is er ge tweakt aan zijn netwerkkaart of staat er software op dat het internet een boost geeft?

Zo niet scan toch maar eens zijn pc en laat ook eens als dat mag Adwcleaner draaien. (als adwcleaner iets gevonden heeft gewoon op verwijderen klikken)D

Ik heb het desbetreffende Switch zojuist geinstalleerd. dit heeft inderdaad helaas niks opgeleverd, mijn Ping blijft heel hoog wanneer de PC van mijn vader aan staat.

Onze virusscanner (ESET NOD32) vind geen bedreigingen. zijn er misschien andere programma's die de pc scannen en ik eventueel kan proberen op Adwcleaner na?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou ik deze eens gebruiken https://nl.malwarebytes.org/ of http://www.surfright.nl/nl/ :-)

Edit: Staan de instellingen op jouw en zijn pc op DHCP = Automatisch een IP-adres laten toewijzen & DNS?

Het is uiteindelijk opgelost! 

Het probleem bleek te zitten in een programmatje KPN backup online wat de heledag aanstond op de PC.

Nadat ik dit programma uit zette ging de Ping omlaag naar 30.

In iedergeval bedankt voor de hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.