Ga naar inhoud

Microsoft Outlook 2003

claudine

Aanbevolen berichten

Ik werk nog steeds met bovenvernoemd programma en ben dit uiteraard gewoon op mijn bureel.

In feite gebruik ik er alleen maar het mailprogramma met contacten van. Mijn agenda en notities zitten in de icloud.

maar het programma hapert de laatste tijd. Hij wil de contacten niet vinden of aanvullen.

Ik ben bereid een nieuwste versie aan te kopen maar weet niet of dit verstandig is daar er zoveel veranderingen in Microsoft Office zijn en dat ze voornaamlijk in de cloud werken. Ik heb ook alleen maar het mailprogramma nodig. De andere M O programma's volstaan nog.

Wat doe ik het best en als ik een versie online koop bij wie is het best te vertrouwen.

hartelijk dankt en een prettige dag aan allen.

Claudine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan in Microsoft office kiezen voor cloud of op computer.

Op dat punt is dus weinig verandert.

Zelfs outlook is door de jaren amper verandert want ik werkt ermee sinds office 2000 of zo.

Het is vooral word dat veel mogelijkheden heeft.

Wilt je online werken met mail dan kan je naar mijn mening best met Gmail werken.

Want dat werkt prima met smartphones.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.