Ga naar inhoud

Gebruikersbestanden pc plaats veranderen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

een nieuw gebruikersprofiel is denk ik de beste optie. Ik zal het probleren

Dan lezen we hier het resultaat wel.

Maak ook best geregeld een volledige back- up en plaats die op verschillende media.... het kan je een hoop ellende besparen.

Geplaatst:

Ik had weinig tijd, daardoor duurde het antwoord zo lang.

Ik heb geprobeerd om een nieuw gebruikersaccount aan te maken, maar dan heb je niet je Microsoft account meer, wat ik wel graag wil.

Een andere optie is denk ik mijn computer te resetten, wel wil ik dan van bepaalde dingen een backup maken, wat is de beste en handigste manier om dit te doen?

Geplaatst:

Ik weet niet wat jij verstaat onder bepaalde dingen, maar muziek, foto's, documenten,..... Kan je bijvoorbeeld gewoon kopiëren naar een externe harde schijf.

Na de reset kopieer je die bestanden naar de gewenste mappen.

Geplaatst:

Ik bedoel meer zoals programma's etc, zonder ze opnieuw te installeren.

Als je ze gewoon zo verplaatst werken ze niet meer.

Geplaatst:

Als je binnen dit topic verder geen problemen of vragen meer hebt, mag je dit onderwerp persoonlijk afsluiten. Dit doe je door bovenaan het topic te kiezen voor "Modereer onderwerp" en op "Sluiten" te klikken ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Geplaatst:

Ik heb nu mijn computer vandaag gereset, ik had er eerder geen tijd voor, ik heb de herinstallatie om 1 uur gestart en hij is nu, om de tijd van spreken (20:16) nog maar bij 17%. Ik wist dat het langer ging duren, maar ik had geen idee dat het zo lang ging duren. Ik heb een optie gepakt die alles reset, maar ook de schijven zelf opruimt. Er stond bij dat dit een aantal uur kon duren, maar na bijna 8,5 uur nog maar 17%, is dit normaal? Vanmiddag ging ik voor een paar uur weg, daarvoor was hij 13%. Na 2/3 uur kwam ik terug (17:30) en toen was hij 17%, tot nu toe dus.

Zou ik de herinstallatie op een mogelijke manier af kunnen breken en voor een snellere optie kunnen gaan? Lijkt me niet dat dat goed is voor de computer.

Groet,

Max

post-30827-0-39164000-1456687279_thumb.j

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.