Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Vermist ik geen Telenet heb.

Neem eens hier eens kijkje tot er ander voorstel komt.

Mvg

Daar heb ik precies niks aan. Is het nu dat ik die computer in Nederland heb gekocht dat het allemaal niet werkt met dat mailen.Ik werk met mail voor windows 10.

aangepast door octopus
Geplaatst: (aangepast)

Het betekend dat je in uw mail uw account paswoord foutief had ingevuld.

Dat is de reden dat je steeds opnieuw paswoord moet invullen.

Ga naar uw account instelling van uw mailprogramma en pas het aan en normaal gezien kan je meteen testen.

 

Opgelet: het gebeurd heel zelden maar het kan gebeuren dat je toch een paswoord moet ingeven ondanks het correct is ingevuld. In dat geval ligt dat bij Telenet zelf en niet bij jou. Dan hoeft je niks in te vullen en gewoon mailprogramma afsluiten en later opnieuw proberen.

 

Omdat je in Nederland had gekocht kan je best dit even kijken:

Ga naar configuratiescherm / land en regio

Zorgt dat het daar België staat bij Locatie en bij Beheer / systeemlandinstelling wijzigen

aangepast door stegisoft
Geplaatst: (aangepast)

Het betekend dat je in uw mail uw account paswoord foutief had ingevuld.

Dat is de reden dat je steeds opnieuw paswoord moet invullen.

Ga naar uw account instelling van uw mailprogramma en pas het aan en normaal gezien kan je meteen testen.

 

Opgelet: het gebeurd heel zelden maar het kan gebeuren dat je toch een paswoord moet ingeven ondanks het correct is ingevuld. In dat geval ligt dat bij Telenet zelf en niet bij jou. Dan hoeft je niks in te vullen en gewoon mailprogramma afsluiten en later opnieuw proberen.

Ik ga naar accounts beheren en klik op mijn emailadres van telenet en dan moet ik weeral mijn paswoord typen de accountnaam blijft onveranderd,

en dan werkt het ook, maar als ik het mailprogramma afsluit en later weer terug opent dan moet ik telkens weer mijn paswoord typen en opslaan, maar helaas hij slaat niks op blijkbaar... mijn account paswoord is correct.

aangepast door octopus
Geplaatst:

Het betekend dat je in uw mail uw account paswoord foutief had ingevuld.

Dat is de reden dat je steeds opnieuw paswoord moet invullen.

Ga naar uw account instelling van uw mailprogramma en pas het aan en normaal gezien kan je meteen testen.

 

Opgelet: het gebeurd heel zelden maar het kan gebeuren dat je toch een paswoord moet ingeven ondanks het correct is ingevuld. In dat geval ligt dat bij Telenet zelf en niet bij jou. Dan hoeft je niks in te vullen en gewoon mailprogramma afsluiten en later opnieuw proberen.

 

Omdat je in Nederland had gekocht kan je best dit even kijken:

Ga naar configuratiescherm / land en regio

Zorgt dat het daar België staat bij Locatie en bij Beheer / systeemlandinstelling wijzigen

Is allemaal correct, bedankt voor het meedenken maar blijkbaar lukt het vandaag niet.

Geplaatst:

Ik denk dat ik het heb gevonden Windows 10 instellen voor je Telenet-emailadres? heb ik net gevonden op de website van telenet, morgen lukt het wel, bedankt!

 
 

Als je outlook hebt moet je zo doen zoals bijlage en dan volgende klikken.

Je kan zien als bij testen iets fout gaat.

 

Het principe is hetzelfde bij ander mailsprogramma

 

attachicon.gifoutlook001.jpg

Geplaatst:

Beste mensen, mijn email werkt nu correct! mijn photoshop werkt! mijn mediaplayer werkt! en ik heb een nieuw toetsenbord (azerty). Bedankt voor het meedenken!

Geplaatst:

Fijn te kezen dat alles werkt...nog veel Win10 plezier :D

Indien je hier verder geen vragen meer over hebt mag je het onderwerp afsluiten via Modereer onderwerp-> sluiten.
 

Mvg

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.