Ga naar inhoud

probleem ontvangen en versturen van berichten met incredimail

JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

In Uw bericht 89 over certificaten heb ik 2 problemen waardoor ik niet verder kan:

1.  Na het verwijdern van elle Avast certifcaten in de "certificate Manager"  onder de rubriek "options" staat bij mij het volgende:

"When a server requests my peronal certificate is " ASK ME EVERY TIME"  AANGESTIPT zoals het hoort te zijn

Maar juist eronder staat bij mij nog het volgende AANGEVINKT "OCSP-responderservers are asking to confirm the validity of certificates".  MOET DIT AANGEVINKT BLIJVEN?

2.  OP HET VOLGENDE BEELD "iMPORTING THE AIL SHIELD CERTIFICATE TO SEA MONKEY."

for SeaMonkey click EDIT menu on top and select PREFERENCES .

WAAR VIND IK DIT  Edit MENU OM SEA MONKEY TE OPENEN?  iK VIND NERGENS EEN KNOP OM sEA mONKEY TE OPENEN IN THUNDERBIRD

Ik vermoed dat ik hetzelfde probleem zal hebben om verder in dit onderzoek om BAT.  Die bladzijde zegt " the BAT click TOOLS on the top and select Addressbook.

Kunt U mij precies zeggen waar ik de knop EDIT VOOR SEAMONKEY en de knop "TOOLS" voor BAT kan vinden.

Morgen ga ik dan verder ermee.

Hartelijk dank nog

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na het exporteren van het certificaat krijg je van Avast de melding:

56e096992f098-certtificaat.JPG

Dan volg je de stappen die hier beschreven zijn voor Thunderbird, dit loopt tot en met figuur 14 ... LET OP: SeaMonkey en The Bat! zijn voor jou NIET van toepassing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag mij af of we niet afgeweken zijn van mijn probleem die U in bericht N° 1 beschreven kunt zien.

Ik ben niet geinteresserd in Thunderbird maar in INCREDIMAIL WAAR IK GEEN BERICHTEN MEER KAN ONTVANGEN NOCH VERZENDEN.

EEN VAN UW MEDEWERKERS HEEFT OP EEN BEPAALD MOMENT VOORGESTELD OM THUNDERBIRD TE INSTALLEREN

Moeten we verder gaan met Thunderbird om het probleem met Incredimail op te lossen????

MVG

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.