Ga naar inhoud

probleem ontvangen en versturen van berichten met incredimail


JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

Da's mooi. :)

 

Je mag Incredimail sluiten en van je PC verwijderen via Configuratiescherm -> Programma's en onderdelen.

 

Nadien download je deze tool, je voert hem uit door er met rechts op te klikken en dan te kiezen voor Als administrator uitvoeren.

 

Herstart je PC en ruim hem volledig op met CCleaner:

 

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt) 

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. 

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. 
Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'
Klik vervolgens in de linkse kolom op Registeren klik op ‘Scan naar problemen”
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. 
Kies dan Herstel alle geselecteerde fouten”. 
Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. 
Sluit hierna CCleaner terug af. 

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

 

Na de opruimbeurt met CCleaner herstart je je PC, graag een seintje als je dit alles hebt uitgevoerd.

 

LET OP: je wacht nog met het herinstalleren van Incredimail, dus daarmee ga je nog NIET aan de slag !

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK heb Incredimail compleet verwijderd.

Ik heb dan zoals U voorschrijft Ccleaner uitgevoerd tot er geen fouten meer te vinden waren.

 

Ik heb even problemen gehad daarna om opnieuw in te loggen bij PC Helforum.

 

Uiteindelijk is het gelukt met mijn oude paswoord.

 

Normaal is aangeklikt "onthoud mij" zodat ik zonder opnieuw inloggen op PC Helpforum terecht kwam.

Dit lukte deze keer niet en bij het inloggen met mijn laatste wac htw<oord lukte het niet .

Ik heb nu ingelogd met mijn oude wachtwoord en alles is o.k..

 

IK wacht op Uw bericht om Incredimail opnieuw te installeren.

 

MVG

 

Hoe verder nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag de installatiebestanden van Incredimail die nu nog op je PC aanwezig zijn verplaatsen naar een USB-stick en dan de USB-stick veilig verwijderen, die hebben we later nog nodig.

 

Ik contacteer collega kweezie wabbit met de vraag om de laatste restanten van Incredimail die nu nog aanwezig zijn op je PC te verwijderen met behulp van zoek.exe.

 

Fijne avond nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
incredimail;z
incredimail;a
  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
     
  • Do a Deep Scan
  • Installed Programs
  • Auto Clean
     
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
C:\IncrediMail;fs
C:\Local\Temp\IncrediMail;fs
C:\ProgramData\IncrediMail;fs
C:\Roaming\Macromedia\Flash Player\macromedia.com\support\flashplayer\sys\#www.incredimail.com;fs
C:\Users\All Users\IncrediMail;fs
C:\Users\JEAN\Documents\IncrediMail;fs
C:\Users\JEAN\Documents\Local\Temp\IncrediMail;fs
C:\Users\JEAN\Documents\Roaming\Macromedia\Flash Player\macromedia.com\support\flashplayer\sys\#www.incredimail.com;fs
C:\Users\JEAN\Documents\Users\JEAN GELELEENS\AppData\Local\Temp\IncrediMail;fs
C:\Users\JEAN\Documents\Users\JEAN GELELEENS\AppData\Roaming\Macromedia\Flash Player\#SharedObjects\QYWSF62R\www.incredimail.com;fs
C:\Users\JEAN\Documents\Users\JEAN GELELEENS\AppData\Roaming\Macromedia\Flash Player\macromedia.com\support\flashplayer\sys\#www.incredimail.com;fs
C:\Users\JEAN\Documents\Users\JEAN GELELEENS\Documents(269)\IncrediMail Transferred Data;fs
C:\Users\JEAN\Documents\Local\IM;fs
C:\Local\IM;fs
C:\Users\JEAN\AppData\Local\Temp\Low\IM;fs
C:\Users\JEAN\Documents\Users\JEAN GELELEENS\AppData\Local\IM;fs
C:\Windows\Installer\{C8842F80-0E07-4424-916D-9F6B6A9968E4};fs
C:\Users\JEAN\\DOWNLOADS\su_8263.exe;f
C:\Desktop\IncrediMail.lnk;f
C:\PhotoMail Maker\flash interface\InstallIncrediMailDialog.swf;f
C:\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\IncrediMail 2.0.lnk;f
C:\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\jean_geleleens@mystart.incredimail[1].txt;f
C:\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\jean_geleleens@mystart.incredimail[2].txt;f
C:\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\jean_geleleens@www.incredimail[1].txt;f
C:\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\jean_geleleens@www.incredimail[2].txt;f
C:\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\jean_geleleens@incredimail[1].txt;f
C:\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\jean_geleleens@mystart.incredimail[1].txt;f
C:\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\Low\jean_geleleens@www.incredimail[1].txt;f
C:\Roaming\Software Informer\cache\icons\IncrediMail.ico;f
C:\Users\JEAN\IncrediMail_TSA1XDVDJ.exe.cj2u1yr.partial;f
C:\Users\JEAN\AppData\Roaming\IObit\IObit Uninstaller\Log\IncrediMail 2.5.history;f
C:\Users\JEAN\AppData\Roaming\IObit\IObit Uninstaller\Log\IncrediMail.history;f
C:\Users\JEAN\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\IncrediMail.lnk;f
C:\Users\JEAN\AppData\Roaming\Software Informer\cache\icons\IncrediMail.ico;f
C:\Users\JEAN\AppData\Roaming\Software Informer\cache\icons\IncrediMail_MediaBar_Nederlands_2 Toolbar.ico;f
C:\Users\JEAN\Documents\PhotoMail Maker\flash interface\InstallIncrediMailDialog.swf;f
C:\Users\JEAN\Documents\Roaming\Software Informer\cache\icons\IncrediMail.ico;f
C:\Users\JEAN\Documents\Users\JEAN GELELEENS\AppData\Roaming\Software Informer\cache\icons\IncrediMail.ico;f
C:\DelFix.txt;f
C:\Users\JEAN\DOWNLOADS\SeaMonkey Setup 2.35.exe;f
C:\Users\JEAN\DOWNLOADS\seamonkey.exe;f
C:\Users\JEAN\DOWNLOADS\SeaMonkey Setup 2.39.exe;f
C:\Users\JEAN\AppData\Roaming\Mozilla\SeaMonkey\Profiles\c7nw367x.default\extensions\inspector@mozilla.org.xpi;f
C:\Users\JEAN\AppData\Roaming\Mozilla\SeaMonkey\Profiles\c7nw367x.default\extensions\{59c81df5-4b7a-477b-912d-4e0fdf64e5f2}.xpi;f
C:\Windows\tasks\pc-dis-upd.job;f
C:\Windows\tasks\RMAutoUpdate.job;f
C:\Windows\system32\tasks\Driver Booster Scheduler;f
C:\Windows\system32\tasks\Driver Booster SkipUAC (JEAN);f
C:\Windows\system32\tasks\RMAutoUpdate;f
C:\Windows\system32\tasks\TuneUpUtilities_Task_BkGndMaintenance2013;f
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{7D48C815-6FDD-496B-BC60-05546BE5AB61}];r
"AppName"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Low Rights\ElevationPolicy\{DC73968A-7EEA-4D47-8314-063D41D784A4}];r
"AppName"=-;r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\RADAR\HeapLeakDetection\DiagnosedApplications\IncrediMail_TSA28XQR3.exe];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\Folders];r
"C:\\ProgramData\\IncrediMail\\Data\\"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\Folders];r
"C:\\ProgramData\\IncrediMail\\"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\Folders];r
"C:\\ProgramData\\IncrediMail\\Data\\Licenses\\"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\065EFC441E38F9C47AE53FD0108F15DE];r
"00000000000000000000000000000000"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\286FB5A04FCEF1D4DB63DA74A77F000A];r
"00000000000000000000000000000000"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\5C9DF4B668FE918488AC070320498756];r
"00000000000000000000000000000000"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\617379C0DBC9761499BF26900208E6F7];r
"00000000000000000000000000000000"=-;r
[-HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\IncrediMail];r
[HKEY_USERS\S-1-5-21-3978713732-936569717-2525818349-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\Audio\PolicyConfig\PropertyStore\304946d4_0];r
@=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-21-3978713732-936569717-2525818349-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\Audio\PolicyConfig\PropertyStore\319615a9_0];r
@=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-21-3978713732-936569717-2525818349-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\Audio\PolicyConfig\PropertyStore\396592e_0];r
@=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-21-3978713732-936569717-2525818349-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\Audio\PolicyConfig\PropertyStore\47ab7e5a_0];r
@=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-21-3978713732-936569717-2525818349-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\Audio\PolicyConfig\PropertyStore\5d562397_0];r
@=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-21-3978713732-936569717-2525818349-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\Audio\PolicyConfig\PropertyStore\825bc952_0];r
@=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-21-3978713732-936569717-2525818349-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\Audio\PolicyConfig\PropertyStore\b2d0a585_0];r
@=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-21-3978713732-936569717-2525818349-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\Audio\PolicyConfig\PropertyStore\df83932b_0];r
@=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-21-3978713732-936569717-2525818349-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\Audio\PolicyConfig\PropertyStore\e2039603_0];r
@=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-21-3978713732-936569717-2525818349-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\Audio\PolicyConfig\PropertyStore\f166d079_0];r
@=-;r
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-3978713732-936569717-2525818349-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MenuOrder\Start Menu\Programs\IncrediMail];r
[HKEY_USERS\S-1-5-21-3978713732-936569717-2525818349-1000\Software\Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\Shell\MuiCache];r
"C:\\Users\\JEAN\\DOWNLOADS\\su_8263.exe"=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-21-3978713732-936569717-2525818349-1000_Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\Shell\MuiCache];r
"C:\\Users\\JEAN\\DOWNLOADS\\su_8263.exe"=-;r
[-HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\IncrediMail];r
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.