Ga naar inhoud

probleem ontvangen en versturen van berichten met incredimail

JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

Het probleem met opslaan van Word document is verholpen.  Ik heb een systeemherstel uitgevoerd naar enkele uren terug maar wel NA UW BERICHT 128.

mAAR MIJN printer dashboard werkt niet.

ALS IK OP DE PRINTER  STARKNOP OP HET BUREAUBLAD KLIK KRIJG IK "DASHBOARD ERROR" en "DEVICE PRINTER DASHBOARD APPLICATION" werkt niet .  Er wordt naar een oplossing gezocht."

Ik heb wel dringend die Printerknop nodig omdat ik PDF's moet maken.

Ik heb de software van mijn printer volledig verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dit   bracht geen oplossing..Graag dus eerst dit oplossen nu.

Dit probleem  is dus PRIORITEIT N° 1 NU.

MVG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem met de printer DEVICE DASHBOARD APPLICATION is opgelost.

Ik heb van Lexmark support een nieuwe link gekregen en deze geinstalleerd na het volledig verwijderen van Lexmark van mijn PC en een heropstart nadien heb ik deze link gebruikt en alles is weer o.k.

We kunnen dus weer vanf Uw bericht 128 beginnen om Incredimail aan de praat te krijgen.

De situatie op mijn PC is nu als volgt:

1.  GEEN ANTI-VIRUS (ook alle Firfox extensies van AVAST zijn uitgeschakeld)

2. Alle IOBIT prgramma's zijn gewist

3. Advance system is GEWIST

4.  Geen spyware is actief

Moet ik het logje van zoek.exe toch nog terugsturen?

Ik wacht nu op Uw instrukties om vanaf N° 128 verder te gaan op zoek naar Incredimail

MVG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb na het suren van het logje opnieuw dezelfde 2 problemen nl:

1.  Ik kan geen Word documenten meer opslaan.

2.  Mijn Printer kan ik, niet meer opstarten omdat "DEVICE DSHABOARD APPLICATION NIIET MEER WERKT.

iK KAN HET PUNT 2 OPNIEUW OPLOSSEN DOOR DE VAN LEXMARK ONTVANGEN LINK OPNIEUW UIT TE VOEREN.

MAAR PUNT 1 WEET IK NIET MEER HOE IK DIT OPGELOST HEB,  WAT MOET IK HIERVOOR DOEN?

MAG IK DE PRINTER OPLLOSSING OPNIEUW TOEPASSEN OF WACHT IK OP UW INSTRUKTIES,?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slecht nieuws.

Ik heb Lexmark printer volledig verwijderd en met de link van Lexmark opnieuw geinstalleerd zoals eerder aangegeven maar deze keer werkt de link niet meer en ik krijg het bericht "Device Dashboard application" wekt niet meer.

Dus blijven de 2 problemen bestaan:

1.  Word document opslaan lukt niert meer.

2.  Printer in bedrijf nemen lukt ook niet mmer

Dit alles na het logje dat ik juist voorheen gestuurd heb.

Wat moet ik doen?

MVG

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.