Ga naar inhoud

probleem ontvangen en versturen van berichten met incredimail


JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

AdwCleaner dient uitgevoerd te worden vanop het bureaublad, dient als administrator uitgevoerd te worden en tijdens het uitvoeren van AdwCleaner dienen alle andere openstaande toepassingen - dus OOK je browser - afgesloten te zijn ... zie bericht #152.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb opnieuw Adcleaner met de link geopend.

 

De groene vooruitgangsbalk doorzoekt alles en halverwege na onderozek van alle mappen springt hij heel snel tot het einde van de balk en dan verschijn de balk in het grijs met erboven volgende tekst:

"Wacht op actie. Deselecteer alle items de je wilt behouden"

 

 

Er zijn echter nooit items aangeduid in het vak eronder.

 

Wil dit zeggen dat de PC in orde is?

 

Ik kan dus geen logje sturen want er is NIETS TE MELDEN.

Hoe verder nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was een parcours met hindernissen maar we zijn er geraakt.

 

 

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt) 

Installeer het en start CCleaner op. 
Klik in de linkse kolom op Registeren vervolgens op ‘Scan naar problemen”
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. 
Kies dan Herstel alle geselecteerde fouten”. 
Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. 
Sluit hierna CCleaner terug af. 

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

 

 

Nu gaan we nog even controleren of alles van incredimail echt verwijderd werd.

 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
incredimail;z
incredimail;a
im;z
im;a
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het logje dat je in bericht #168 plaatste is niet het juiste logje, het dateert van 17/03/2016.

 

Neem dus bericht #167 nog eens door, voer uit wat daar wordt gevraagd en post dan het correcte logje.

 

Je voert zoek.exe uit vanuit de map Downloads, in de instructies wordt echter gevraagd om zoek.exe Als administrator uit te voeren vanaf het bureaublad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zoek.exe logbestand uploaden naar dit bericht mislukt telkens..

 

Het is een zeer lang bericht.

 

Ik heb geprobeerd te uploaden met Uw standaard uploader en ook mat de Flash 9 uploader maar niets werkt

 

Hoe kan ik dit bericht naar U sturen  op een andere manier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.