Ga naar inhoud

probleem ontvangen en versturen van berichten met incredimail

JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

Ik blijf ingelogd op webmail Gmail.

Ik open Incredimail - verwijder mijn gmail account en op toevoegen voeg ik opnieuw mijn gmailaccount toe in de automatische instellingen van de Incredimail wizard

Er is toch nergens gevraagd om het account te verwijderen  en opnieuw in te geven?

Wat gebeurt nu als je Incredimail volledig afsluit door in de taakbalk onderaan je scherm met de rechtermuisknop op het Incredimail icoon te klikken en te kiezen voor afsluiten en dan Incredimail herstart?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg steeds de volgende melding : "username and password are not accepted.  Learn more at 535-5.7.8 https://support.google.com/mail/answer 14257"  Maar ik vind er geen oplossing.

Hetzelfde probleem bijft bestaan.

Na heropstarten Incredimail krijg ik na enige tijd rechtsboven in het vak "BEWERKING INCOMPLEET"  en ik kan geen berichten ontvangen noch versturen.

MVG

Die foutmelding in bericht 1 en de laatste zijn wel verschillend toch!

Welke meldingen krijg je allemaal rechtsboven in beeld als je Incredimail opstart?

Voer ook onderstaande uit.

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlandskan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je HIER

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het logje tref ik sporen aan van Driver Booster, JetBoost, Jetclean, Onesafe PC cleaner, Tune Up Utilities,..laat dat nu juist software zijn die je beter helemaal niet op je computer staan hebt.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt) 

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. 

Ga dan naar Gereedschap-> Deïnstalleer programma's.

Klik in dat venster rechts beneden op opslaan als tekstdocument....Kies in het volgende venster voor bureaublad als doellocatie.

Plaats het document dat nu op je bureaublad staat als bijlage in je volgend bericht.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de software verwijderd zoals het hoort via configuratiescherm-> software (programma's en onderdelen)? Of via IObit Uninstaller? want die laatste verwijder je ook best.

Advanced Systemcare 9 is er nog zo eentje die je ook beter kwijt dan rijk bent. En ik betwijfel of de experts op gebied van malware  IObit malware fighter aanraden.

Na het verwijderen van de software mag je onderstaande in Ccleaner uitvoeren.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. 
Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'
Klik vervolgens in de linkse kolom op Register” en klik op ‘Scan naar problemen”
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. 
Kies dan Herstel alle geselecteerde fouten”. 
Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. 
Sluit hierna CCleaner terug af. 

Start na het uitvoeren van Ccleaner Incredimail op en kijk of het terug werkt.

Volg ook rechts bovenaan in het schermpje wat er uitgevoerd wordt in Incredimail en als er foutmeldingen getoond worden vermeld je die in je volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

.... En ik betwijfel of de experts op gebied van malware  IObit malware fighter aanraden.

....

Dat klopt.

De malware experts raden dit niet aan en  IObit malware fighter mag je dus ook verwijderen.

Ook de Surfing Protection van IOBIT mag je verwijderen.

Na het verwijderen syeeds de registeropruiming doen met CCleaner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb volgende programm'a verwijder:  Iobit uninstaller - Iobit malwarefighte -Surfing protection Iobit - Advance system care 9.

. En registeropruiming met Ccleaner opnieuw uitgevoerd en geen registerfouten meer gevonden in CCleaner?

Incredimail opgestart maar steeds krijg ik bewerking incompleet met volgend bericht:

535-53738 Username and Password not accepted.  Leran more at 535-53738 https://support.google.com/mail/answer/14257

Hoe moet ik verder?

Wat nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die foutmelding betekent dat ofwel je paswoord en of gebruikersnaam fout is of je hebt nog steeds ergens in Gmail of je google account een foute instelling gemaakt.

Heb je al gecontroleerd of je een e-mail van Gmail ontvangen hebt (webmail Gmail of op je ander e-mailadres) over een beveiligingskwestie?

Want het is zeer vreemd dat het Gmailaccount wel gewerkt heeft in Incredimail en de dag nadien weer niet meer.

Ga naar mijn account en log in.

Ga dan naar inloggen en beveiliging. Welke e-mailadres heb je ingevuld als secundair e-mailadres, een Gmail of een .....?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.