Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Probeer ze af te sluiten via taakbeheer.

dus rechter muisklik op je taakbalk en kies voor "Taakbeheer starten".

Selecteer de te sluiten programma's in het tabblad "Toepassingen" en klik op "Taak beëindigen".

Geplaatst:

Kape komt nog wel met de nodige instructies. Zit even krap bij tijd denk ik.

Graag een beetje geduld.

Geplaatst:

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{1dad3af3-ef2f-4f64-ac4b-11789189fcb6}];r64
C:\Program Files (x86)\Microsoft\BingBar;fs
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r64
""=-;r64
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows];r64
"AppInit_DLLs"=-;r64
emptyfolderscheck;delete
startupall;
filesrcm;
  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Quick Scan
  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.
Zoek.exe logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Geplaatst: (aangepast)

Ik heb precies geen antivirus??? Althans niets te zien in de taakbalk, zoals ook te zien was op de foto's in bericht 10. Ik heb even gekeken via onderhoudscentrum en zag volgende:post-2705-0-46596000-1456351759_thumb.jp. Dus dat uitschakelen van antivirus kan ik overslaan..tenzij u vindt dat ik hier dingen wijzig..

aangepast door amilo xi 2528
Geplaatst:

Het klopt inderdaad dat je geen actief antivirusprogramma op deze PC hebt (wat natuurlijk niet zo’n goed idee is). Voer eerst nog even het onderstaande uit … en download dan – zo snel als mogelijk – een antivitusprogramma naar keuze. Dat kan zelfs gratis met o.m. AVG, AVAST of Antivir.

Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
 [HKEY_USERS\S-1-5-21-3325079892-3987089185-3461139799-1002\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce] ;r64
"ClearTemp"=-;r64
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r64
"AVG_UI"=-;r64
C:\Program Files (x86)\AVG;fs
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce];r64
"ClearTemp"=-;r64
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows];r64
"AppInit_DLLs"=-;r64
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.
Zoek.exe logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.