Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

Bij een nederlandse helpforum is het niet gelukt misschien zijn belgen slimmer.

Bij het spel gummy drop van big fish, gratis te downloaden van de site. Bij het spelen verdwijnt dit vaak naar de taakbalk, na dubbelklikken lukt het soms het spel weer op te starten en anders via taakbeheer te beeindigen.

Ik heb avg internet security en avg pc tune up, maar die constateren niets vreemds.

Ik ben geen computer nerd en reeds gepensioneerd, dus het is mij niet met de paplepel ingegoten.

Bijvoorbaat mijn hartelijke dank

• Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst: (aangepast)

Bij een nederlandse helpforum is het niet gelukt misschien zijn belgen slimmer.

Kan je de link naar je vraag op dat ander forum eens plaatsen?

Dan kunnen wij bekijken wat er reeds geprobeerd werd

Kwestie van geen dubbel werk te doen.

aangepast door kweezie wabbit
Geplaatst:

ja, is al een tijd geleden.

Als je me niet kan helpen heb ik pech gehad, zal ik opnieuw moeten formatteren en windows er opnieuw moeten opzetten.

Toch bedankt voor de reactie.

Geplaatst:

Ik begrijp niet waarom je al die info niet meteen meegaf in bericht #1, maar dat zal dan wel mijn probleem zijn zeker ? ... :)

Een Speccy logje kan verhelderend werken, bizar dat niemand dit eerder vroeg.

Kan je het onderstaande uitvoeren en de gevraagde link (GEEN tekstbestand dus ! ...) hier in je topic posten ?

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je 
HIER.

Geplaatst:

Je huidige Windowsinstallatie dateert van eind 2014 en je kaartte dit probleem zo'n 6 maanden later - eind juni 2015 - voor het eerst (?) aan ... heeft dat spel ooit normaal gewerkt op jouw PC ?

Geplaatst:

Nee, ik had meer spellen (illegaal) die naar de taakbalk verdwenen, maar die heb ik allemaal verwijderd. Ik heb een abonnement op usenet.

Ik heb wel geleerd om goed te kijken en alleen van bepaalde posters iets mee te nemen. Ik weet eigenlijk niet of het illegaal is, ik betaal er maandelijks voor. Ik neem alleen spellen en films mee geen applicaties (te link). Ik heb het vroeger wel eens gedaan maar ging de mist in en moest de pc laten repareren (eind 2014).

Als het zo is dat je me niet helpt omdat ik wel eens illegaal download (heb ik daar begrip voor). Wel vraag ik mij af of er wel iemand is die alles op z'n pc heeft gekocht.

Geplaatst:

Ben eens naar deze site geweest en die spellen eens binnen gehaald,Gummy Drop werkte(snap er wel niks van speel geen spellen).

Probleem één was al kon het niet afsluiten,alleen via taakbeheer!!!Werk met Win8.1,dan wilde ik het verwijderen met Revo,twee maal Blue Screen!

De rommel is er af,gelukkig!!!

Ik heb wel geleerd om goed te kijken en alleen van bepaalde posters iets mee te nemen. Ik weet eigenlijk niet of het illegaal is, ik betaal er maandelijks voor. Ik neem alleen spellen en films

Wat denk je zelf???Het antwoord dat je krijgt weet ik ook....

Mvg

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.