Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil best wel eens kijken naar een handleiding die het demonteren van deze laptop kan toelichten / verduidelijken.

Kan je me het exacte modelnummer bezorgen ? ... meer info op deze pagina, scrol naar Notebook.

Hier vind je alvast een universele handleiding voor het ontstoffen.

Hoe lang hardware meegaat is moeilijk te voorspellen ... vanop de huidige harde schijf werd alvast een kleine 6000 x opgestart en ze heeft er in totaliteit 540 actieve dagen opzitten, da's op zich al een hele "carrière" dus.

Geplaatst:

Kan je eventjes het filmpje hieronder bekijken ?

Als ik het goed heb dan komt dit type laptop overeen met jouw laptop en verloopt het demonteren op dezelfde manier ... in voorkomend geval hoef je maar te demonteren tot tijdstip 4:21 / 42:22 om het ontstoffen veilig uit te kunnen voeren.

Geplaatst:

Als je hierover geen vragen meer hebt, mag je dit topic afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het forum voor iedereen overzichtelijk.

Geplaatst:

Oke, mijn excuses voor het late antwoord maar het was een druk weekend. Ik heb ondertussen al wel perslucht in een bus gekocht en het nodige materiaal verzameld. Morgen eens kijken naar het filmpje.

Geplaatst:

Kuizen uitgevoerd, wel ff schrikken toen er niet alleen lucht uit de spuitbus kwam maar geen schade aan de laptop. Er zat wel een beetje stof op de componenten, qua temperatuur heeft het niet zo heel veel geholpen denk ik.

Geplaatst:

Idd, laptop is ver kapot. Raden jullie zo'n "kuisbeurt" op stof regelmatig aan of moet dit alleen gebeuren als de computer aangeeft dat de T te hoog word?

Geplaatst:

Je kan ofwel preventief onderhoud uitvoeren ofwel kan je de temperaturen monitoren en ingrijpen wanneer de temperaturen de pan uit swingen.

Dan denk ik dat we hier kunnen afronden zodat jij nu aan de slag kan met de harde schijf die op 22 augustus 2014 werd geleverd.

Case closed. :locked2:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.