Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Luister Asus, ik mag een vraag hier niet stellen omdat ik die al bij HCC heb gesteld.
Wel vijf dagen geleden en zonder antwoord te krijgen. 
Aangezien jij dit weet nam ik aan dat jij ook daar in het forum zit.
Natuurlijk zal ik dit verder bij HCC afwerken.

Geplaatst:

Dus indien je al voor de herinstallatie van Windows Gmail in combinatie gebruikt hebt met IMAP hoef je stap 5 NIET uit te voeren.

Heeft op je vorige Windows installatie in een e-mailprogramma een gmail account gestaan in combinatie met IMAP?

Geplaatst:

Onderaan je afbeelding valt te lezen...... inloggen met een ander account.

Klik er op en je kan met een tweede account inloggen, de volgende keer staan de twee accounts vermeld.

Ik krijg dan twee keuzes: Account toevoegen en Verwijderen

Klik ik op Account toevoegen krijg ik een scherm met: Login om door te gaan naar Gmail

Daar staat een pop emailadres.

Als ik dat wijzig in mijn Gmail emailadres en op Volgende klik wordt mijn ww niet geaccepteerd.

Maar ik zie wel dat de opgegeven naam daar iets anders is. Dat ga ik even opnieuw uitproberen.

Geplaatst:

Het mocht niet baten. Ik heb het wachtwoord opgevraagd, maar dat wordt nu naar een emailadres gestuurd dat ik al heel lang niet meer gebruik :P

Voor vanavond stop ik er even mee.
Iedereen bedankt voor de reacties tot zover !!

Geplaatst: (aangepast)

Heeft op je vorige Windows installatie in een e-mailprogramma een gmail account gestaan in combinatie met IMAP?

In ieder geval een gmail account. En ik denk wel met IMAP. Ik heb nl nooit anders geweten als Gmail is IMAP. En al die anderen zijn POP.

Toen werkte ik wel met Microsoft Outlook ipv WLM.

aangepast door m.franken
Geplaatst:

Het mocht niet baten. Ik heb het wachtwoord opgevraagd, maar dat wordt nu naar een emailadres gestuurd dat ik al heel lang niet meer gebruik :P

Ik heb kunnen achterhalen welk emailadres dit is. Van Zonnet.nl. Maar als ik naar de website ga krijg ik dit te zien  :(

post-8905-0-41866100-1455613029_thumb.pn

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.