Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedenavond allemaal,

Ik heb net een kabeltje gekocht om mijn PC-beeld naar mjn LCD-TV te versturen. Het is een kabeltje zoiezs dat blauwe stekker die van een echte PC-montir-. Dus het loopt schuijn naar beneden en is redelijk klein.

Echter, ik krijg alleen beeld als ik eerst de PC opstart terwijl mijn échte PC-moniter aangesloten is. Daarna moet ik de montirokabel eruithalen en het kabetlje wat de LCD en mijn systeemachterkant verbindt, inpluggen. Dit hoort toch niet? Ik wil gewoon mijn LCD-TV voor altijd in contact laten blijven, moet ik dan iedere keer kabels erin en eruit halen als ik beeld op mijn LCDTV wil?:ciao:

Bij voorbaat dank!

Geplaatst:

hey

heb je het over hdmi ?

of vermeld de type kabel die je gekocht heb

vermeld anders even de spec's van de pc

type vga kaart enzz

en het type tv

dat praat wat makkelijker

mvg carp

Geplaatst:

Blauwe aansluiting denk ik dat hij de oude CRT-aansluiting bedoeld.

Als je rechtermuisklik op je bureaublad doet=> (onderaan) eigenschappen=> laatste tab instellingen daar kan je de prioriteiten van je schermen aanpassen.

Probeer altijd eerst scherm dan pc aan te zetten.

Geplaatst:

vga.jpg

Deze kabel werkt als je een lcd scherm direct op een pc scherm aan sluit. Bij de instellingen van de videokaart kun je dan instellen om te "klonen"/kopieren naar een tweede beeldscherm. Sommige pc's of laptops doen een autodetectie.

Is er geen tweede VGA ingang aanwezig op de kast van de pc? Anders zul je alsnog telkens de kabel moeten wisselen met de beeldschermkabel.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.