Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Blijf met vertrouwen en interesse wachten op uw voorstel om het probleem op te lossen maar wens toch u het volgende mede te delen.

Een kennis op de hoogte van mijn probleem met Windows Defender samen met Nis en de foutmelding bij updaten denkt dat het probleem kan opgelost worden met de volgende stappen

-          Norton volledig verwijderen met verwijderingsprogramma van Norton

-          PC opnieuw starten

-          Defender activeren (windows updaten)

-          PC opnieuw starten

-          Norton terug installeren

Wat is uw advies over dit voorstel? Zal het probleem van de foutmelding door het terug installeren van Norton niet  herhaald worden?

Ik wacht op uw voorstel en op uw advies. Alvast bedankt.

Vriendelijke groet

Ronnie

Geplaatst:

Beste Clarkie,

 

Ik blijf hopen dat u mij een voorstel kunt doen om die vervelende foutmelding te verwijderen en te vermijden dat die terug verschijnt. Met mijn vorig bericht heb ik u het voorstel medegedeeld van mijn kennis. Zelf vraag ik me af of ik niet best Windows 10 "alles verwijderen" en terug zetten. Ik zou dan Defender kunnen uitschakelen ofwel vóór ofwel na de installatie van Norton. Waarschijnlijk liefst ervoor? Mag ik u vragen mij raad te geven over de oplossing die naar uw mening te verkiezen is om definitief het probleem op te lossen? Alvast dank voor uw hulp en raad.

Vriendelijke groet

Ronny

Geplaatst:

Blijf met vertrouwen en interesse wachten op uw voorstel om het probleem op te lossen maar wens toch u het volgende mede te delen.

Een kennis op de hoogte van mijn probleem met Windows Defender samen met Nis en de foutmelding bij updaten denkt dat het probleem kan opgelost worden met de volgende stappen

-          Norton volledig verwijderen met verwijderingsprogramma van Norton

-          PC opnieuw starten

-          Defender activeren (windows updaten)

-          PC opnieuw starten

-          Norton terug installeren

Wat is uw advies over dit voorstel? Zal het probleem van de foutmelding door het terug installeren van Norton niet  herhaald worden?

Ik wacht op uw voorstel en op uw advies. Alvast bedankt.

Vriendelijke groet

Ronnie

 

 

Bovenstaande is inderdaad een optie. Een andere mogelijkheid is dat het repareren van Net.framework het probleem zou oplossen.

Je mag altijd eerst de tip van die kennis uitvoeren, het is een mogelijke oplossing.

Geplaatst:

Nogmaals dank voor uw geduldige hulp. Morgen zal ik verder naar een oplossing zoeken. Ik vraag me af of ik niet zal verkiezen Windows "alles te verwijderen" en terug te zetten omdat ik nog andere foutvermeldingen ontvang.. In verband daarmede heb ik twee vragen. Na de automatische herstel kan ik of moet ik onmiddellijk Windows defender uitschakelen? Moet ik Norton terug installeren na of vóór de uitschakeling van Defender? U zou me echt helpen met uw antwoord op die vragen. Blijft de link Speccy op deze website? Is het niet beter die link te verwijderen ?

Alvast bedankt voor uw antwoorden op deze vragen die ik hoop de laatste zullen zijn.

Geplaatst:

Je hebt 2 mogelijke oplossingen en nu plaats je in je bericht dat je morgen verder naar oplossingen gaat zoeken????  :hmmmm:

 

Je hoeft toch maar bericht 11 uit te voeren.

 

Welke andere foutmeldingen ontvang je?

 

 

Waarom zou het speccy logje volgens jouw verwijderd moeten worden?

Geplaatst:

Excuseer! Misschien verkeerd uitgedrukt! Ik bedoel dat ik tot morgen wacht om verder met het probleem bezig te zijn. Nu geen tijd. Waarom de oplossing Windows 10 terugzetten? Omdat ik dan zeker ben dat alles verwijderd is en ik schoon kan starten. Waarom mijn vraag over speccy logje? Omdat ik niet weet of naast u andere mensen de gegevens kunnen oproepen. Ik neem in elk geval morgen met u terug contact behalve indien mijn computer voor meer dan 3 uur buiten gebruik zal zijn. Ik kan eerst de oplossing bericht 11 uitvoeren maar vrees dat het zonder resultaat zal blijven. Dacht u mij nog een ander voorstel te doen?

Mag ik u nogmaals met kracht mijn dank bevestigen. 

Geplaatst:

Dag Clarkie,

 

Eerst heb ik bericht 11 uitgevoerd. Zonder resultaat gebleven. Met Norton gechat die het niet hebben kunnen oplossen en mij aangeraden hebben Windows 10 opnieuw in te stellen met gebruik van de Instellingen Bijwerken en beveiligen Alles Verwijderen. De procedure heeft 3 uur geduurd om dan de mogelijkheid te hebben alles terug te installeren. Blijkt dat bij de vorige installatie ik heel waarschijnlijk de vergissing heb begaan om niet allereerst alle Windows updates te downloaden. Nu eerst wel gedaan. Update met foutmelding werd met alle andere gedownload. Vervolgens Norton geïnstalleerd. Defender werd uitgeschakeld en het downloaden van de Windows updates blijft werken. Ik hoop dat het probleem nu definitief opgelost zal zijn.

Dank zij het contact met u heb ik heel veel geleerd. Ik dank u dan ook voor uw aandacht, voor uw geduld en voor uw hulp.

Met vriendelijke groeten

Ronnie

Geplaatst:

Fijn dat de helpdesk van Norton je heeft kunnen verder helpen.

 

Nog veel computerplezier.  :ciao:

 

Als hiermee het probleem opgelost blijft mag je dit topic afsluiten via Modereer Onderwerp-> sluiten.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.