Ga naar inhoud

[OPGELOST] Trage computer

vriesf

Aanbevolen berichten

Heren.

Hier Frans weer.

Heb een schone installatie verricht.

De partitie van waaruit de schone installatie plaats vindt is de fat32 partitie.

Hier staat de door HP , de voor geinstalleerde software op die gebruikt kan worden voor de schone installatie.

Indien de automatische update van windows uit staat werkt de computer redelijk.

Moet dan werkelijk ook alleen dat maar opstarten wat ik werkelijk nodig heb.

De andere partitie waar de installatie op plaats vindt is weldegelijk in NTFS geformateerd.

Verdere software PC internet security van KPN

Nog suggesties om te versnellen?

M.v.g.

Frans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast khaim leroy

misschien kun je eens Ccleaner gebruikendat kuist ook een beetje je pc als hij traag gaat?????????? weet niet of je dit bedoeld met : nog suggesties om te versnellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren

Heb het probleem radicaal opgelost.:viking:

Na twee keer een schone installatie(waar een fabrieksinstelling beloofd wordt) blijft de computer erg traag.

Wat de computer zo traag maakt weet ik niet precies maar met een schone installatie wordt dit niet verholpen. W.s. blijft er toch iets van de oude instellingen staan.

Had thuis nog een XP versie op cdrom liggen en heb de pc laten opstarten vanuit de cdrom.

De grote partitie (waar niet de recouvery versie van HP op staat) wordt hierbij volledig opnieuw geformateerd en xp geinstallerd. registratie van XP werd geaccepteerd.

Alle programma's moeten er dan wel opnieuw worden geinstalleerd maar hij is nu snel!!!

CCleaner, HitManPro, windowswasher, al die andere programmaatjes heb ik geinstalleerd op mijn laptop en zijn prima om de computer in zijn goede staat te houden.Laat ze zeker een keer per dag draaien.

Om te zeggen dat een trage computer er beter van wordt door dit soort programmas even te laten draaien is te kort door de bocht, is mijn ervaring.

Wil de discussie hierbij sluiten en dank een ieder die meegedacht heeft:ciao:

Frans de Vries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.