Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo kape,

 

Delfix heeft zijn opruimwerk gedaan.

Het updaten lukt nog steeds niet ! De probleemoplosser geeft volgende foutcode aan 0x800706F7. Heb eens fix it geprobeerd maar zonder resultaat. Heb gelezen dat hotfix zou kunnen helpen. Is dit betrouwbaar? 

Geplaatst:

Ikke nog eens,

 

Wanneer ik bij eigenschappen computer kijk staat er bij Windows activeren : Windows geactiveerd en daaronder een product-id. 

Moet dit nummer hetzelfde zijn van het nummer op de achterzijde van de computer onder product-key? Want dit is hier niet zo, is compleet anders, ze bestaan wel allebei uit 15 karakters. 

Geplaatst:

Die verschillende product-key zou de oorzaak kunnen zijn van de melding van een niet-legale versie. Kan je ze ergens wijzigen ?

 

Voor de updates moet je eens proberen via "veilige modus". Start de PC op en blijf tokkelen op F8 om in deze veilige zone te geraken. Kies daar voor "veilige modus met netwerkverbinding" en probeer dan eens of daar de updates wél lukken ?

  • 2 weken later...
Geplaatst:

IMoet dit nummer hetzelfde zijn van het nummer op de achterzijde van de computer onder product-key?

 

Neen, dit zijn altijd twee verschillende.

Geplaatst:

Beste Asus,

 

Ik had dit ondertussen eens gecheckt bij mijn laptops en zag dat die nummers inderdaad geen overeenstemming hebben. Enig idee hoe ik het probleem kan oplossen of moet ik mij hiervoor wenden tot microsoft zelf? 

Geplaatst:

Hallo kape,

 

Voor jou in het bijzonder nog eens een dankwoordje. De computer doet het nog steeds goed!! Vervelende reclame en ongepaste filmpjes  ;) niet meer te zien !!  :top:  :top:  :top:  :top:

Geplaatst:

Enig idee hoe ik het probleem kan oplossen of moet ik mij hiervoor wenden tot microsoft zelf? 

 

Je hoeft niets op te lossen want er is geen probleem, de product-id en product key zijn immers twee totaal verschillende begrippen:

 

Product Keys and Product IDs are two completely different things,

despite the similarity of the terms.

The 20 character Product *ID* is created during the installation

process and is prominently displayed towards the bottom (in the

Activation section) on the opening panel window resulting from

right-clicking the Computer icon and selecting "Properties" from the

context menu. It is used to obtain/qualify for technical support

(limited though that may be) from Microsoft; it is of no use during the

installation process.

The 25 character Product *Key* is used to "prove" ownership of a

legitimate license and is required to perform the installation, and is

either stored on the DVD packaging on a sticker that says "Do not lose

this number," or is on a Certificate of Authenticity (CoA) label affixed

to an OEM computer.

 

Bron: Microsoft Community.

Geplaatst:

Hallo Asus, 

Dat had ik begrepen maar het probleem is dat er sinds december geen upates meer kunnen gebeuren omwille van de melding : geen legitieme versie terwijl dit we degelijk zo is en daar zoek ik een oplossing voor !! 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.