Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allemaal, 

Aangezien ik zelf niets van dit onderwerp weet hoop ik dat jullie mij verder kunnen helpen. 

Ik heb een externe harde schijf; My Passport WD. Als ik deze aansluit op mijn laptop komt deze niet in windows verkenner, hierdoor kan ik niet meer bij de foto's die ik op de harde schijf heb opgeslagen. 

Het lampje van de schijf gaat wel knipper en hij maakt ook geluid. Hij wordt ook weergegeven in apparaat beheer en daar staat dat het apparaat geen problemen heeft. Ik heb geprobeerd een nieuw stuurprogramma te downloaden maar ik kreeg een melding dat er was geen nieuw of beter stuurprogramma beschikbaar. Ik heb de harde schijf ook op een andere laptop aangesloten, hierbij hetzelfde probleem. Ook een andere USB kabel werkte niet, net als een andere USB poort. 

Ik heb andere topics gelezen maar ik kom er zelf niet uit helaas. Aangezien er in een ander topic een printscreen van schijfbeheer nodig was voeg ik deze ook alvast toe aan dit bericht. 

Ik ben zo volledig mogelijk geweest, ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft of dit probleem herkent en mij verder zou willen helpen. 

Bedankt alvast!  

post-35728-0-21293400-1455884007_thumb.j

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.