Ga naar inhoud

Updates

Syra

Aanbevolen berichten

Als ik op installatie ongedaan maken klik dan komt een bericht dat het uit het systeem wordt verwijderd.

Moet dat ook bij die 6T04?

Ik vraag dit omdat ik gisteren ze alle 4 had uitgeschakeld maar vandaag niet op internet kon.

Toen heb ik uitschakelen weer ongedaan gemaakt en kon ik weer op internet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-35747-0-98429000-1456309809_thumb.jBij deze een afbeelding van de netwerkadapters. De updates inmiddels zo geinstalleerd als voorgesteld was.

Na de 4de reeks van 5 updates was het geluid weer weg. Toen per stuk deze verwijderd en de pc iedere keer opnieuw opgestart.

Echter daarna was het geluid niet terug. Ondertussen zijn alle updates geinstalleerd omdat ze iedere keer weer werden aangeboden

maar is er geen geluid. Dit zijn de updates waarna er geen geluid meer was, 3110329-3115858-3124001-3124280 en 3126041

By the way: ik heb niets verwijderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Isatap en Teredo Tunneling netwerkadapters mag je verwijderen en daarna de pc herstarten.

Je moet rechts klikken op die adapters, en dan de optie installatie ongedaan maken.

Indien nodig maakt windows deze adapters opnieuw aan na een herstart van de pc.

Als je geen bluetooth gebruikt op deze pc, kan je rustig die adapters uitschakelen, NIET verwijderen.

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.
Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.
In het opdrachtprompt typ je ipconfig /all > c:\ipconfig.txt en druk enter.
Let op de spatie voor de / en voor en na de >.
C is de schijfletter van de systeemschijf; deze kan je aanpasssen indien de systeemschijf niet de letter C heeft.
Open de verkenner en klik op de C schijf.
Voeg het bestand ipconfig.txt als bijlage toe aan je volgend bericht.
Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb wel bluetooth op deze pc maar ik maak er geen gebruik van en dus is mij niet duidelijk wat ik nu wel of niet moet doen.

Er zijn geen apparaten op aangesloten en de apparaatstatus zegt: dit apparaat werkt correct.

Hoor graag welke volgorde ik moet hanteren ook met betrekking op de netwerkadapters.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bluetooth adapters kan je uitschakelen aangezien je ze niet gebruikt.

Voer eerst onderstaande uit en dan zien we wel wat we daarna moeten doen.

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.
Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.
In het opdrachtprompt typ je ipconfig /all > c:\ipconfig.txt en druk enter.
Let op de spatie voor de / en voor en na de >.
C is de schijfletter van de systeemschijf; deze kan je aanpasssen indien de systeemschijf niet de letter C heeft.
Open de verkenner en klik op de C schijf.
Voeg het bestand ipconfig.txt als bijlage toe aan je volgend bericht.
Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog ter aanvulling. Ik heb de bluetooth adapters uitgeschakeld.

Heb daarna de pc opnieuw opgestart en zag bij het icoontje internet verbinding een rood kruis en dat

terwijl ik toch op internet kon. Even later was het rode kruis weg terwijl ik niets gedaan heb. Ik begrijp er

ondertussen niets meer van maar het maakt me soms radeloos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.