Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Oke, laptop is een medion en gekocht bij de Aldi NL, heeft nog 6 maanden garantie.

 

Ik ga Medion benaderen met de melding schijf is stuk.

 

Kijken hoe de service van Medion is, ik laat deze draad nog even open en laat jullie weten of het opgelost wordt door middel van een nieuwe schijf.

 

Kweezie wabbit, heel erg bedankt voor je ondersteuning.

  • 3 weken later...
Geplaatst:

Laptop is verstuurd naar Medion ter reparatie, ben benieuwd hoe hun service tegenover de klant is, ik hoop dat ze dit kleine probleem netjes oplossen.

  • 3 weken later...
Geplaatst:

Kweezie wabbit, ik zou hier laten weten hoe het verloop van reparatie laptop is gegaan.

 

Ik kan kort daarover zijn, laptop is gerepareerd, een nieuwe harde schijf in gezet..

 

Laptop heeft wel een wereld reis gedaan, dwars door Nederland en doorgestuurd naar Duitsland en weer terug.

 

Service Medion was gewoon goed.

 

Ik wil je graag heel erg bedanken voor je goede en deskundige hulp, dat is op deze forum gewoon ook erg goed, net als Medion :top:

 

 

 

Geplaatst:

Dat horen (of lezen) we graag :top:

De beste publiciteit is een tevreden klant :) 

 

Als je verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp  afsluiten.
Klik hiervoor bovenaan op modereer onderwerp en vervolgens op sluiten.

Nog veel computerplezier  :ciao:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.