Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds ik W10 heb geinstalleerd kan ik niet meer een CD Rippen met Windows Mediaplayer. Mediaplayer ziet de CD wel. Ik kan de bestandslocatie niet wijzigen. De knop wijzigen reageert niet en als ik met de cursur op de het veld ga staan knippert deze maar ik kan niets invullen.

Ik krijg de tekst: "Het bestand kan niet worden gevonden. Als U een een item in de Mediabibliotheek probeert af te spelen is het mogelijk dat het bestand is verplaatst, de naam gewijzigd of verwijderd."

Hoe kan ik dit oplossen?

Groet

Boenk

mediaplayer01.pdf

Geplaatst:

Geen idee hoe je moet oplossen.

Klik op start en dan verkenner

Klik daar op muziek

Verwijdert daar de muziekmap dat overeenkomt met de cd. (je kan ook eerst elders kopiëren en dan verwijderen)

Geplaatst:

Dat is de standaard procedure. Daar ben ik uiteraard mee begonnen maar zoals ik boven aangaf werkt die niet.

De knop wijzigen werkt niet en ik kan ook geen bestandsnaam invoeren

Groet

Boenk

Geplaatst:

Ga naar apparatenbeheer

Je ziet daar Dvd-/cd-romstations en klik daarop en op de dvd of cd-rom met de rechtermuisknop op installatie ongedaan maken en herstart de pc en Windows zal het opnieuw installeren.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.