Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wij draaien in een cirkel want dat is nu juist het probleem. Als ik op de knop wijzigen klik reageert deze niet. Ook als ik in het veld ga staan zie ik de cursor knipperen maar ik kan geen bestandsnaam inkloppen.

Geplaatst:

Ik vroeg mij of het niet een mogelijkheid is om mediaplayer  te deinstalleren en dan weer opnieuw te installeren. Of kan ik die niet downloaden van de Microsoft site?

Groet

Boenk

Geplaatst: (aangepast)

Verwijderen doe je zo:

Configuratiescherm / programma en onderdelen

Klik links op Windows onderdelen in en uitschakelen.

Zoek daar mediaonderdelen en klik op de map en dan zie je media player en vink het uit en klik op OK

Windows zal vragen om opnieuw op te starten en doe dat.

Het is mij niet bekend of je als je weer aan vinkt dat het opnieuw wordt geïnstalleerd maar ik vermoed van wel.

aangepast door stegisoft
Geplaatst:

Ik heb mediaplayer uitgeschakeld, W10 opnieuw gestart, Mediaplayer ingeschakelt en W10 weer opnieuw gestart.

Helaas geen effect Het blijft onmogelijk de bestandslocatie te wijzigen.

Wat nu?

Groet

Boenk

Geplaatst: (aangepast)

Je moet op een andere manier uw muziek map wijzigen dan ik dacht:

Klik start / verkenner / met de rechtermuisknop op muziek en dan tab locatie

Zou cd ripper downloaden (ook lame naar beneden scrollen) en voor DVD enz. deze programma

Let op dat je geen extra programma installeert. Je kan dat uitvinken tijdens het installeren.

aangepast door stegisoft
Geplaatst:

Ik heb EAC gedownload en die doet het goed.

Zal de instructie met tab locatie uitproberen want het is te gek dat wij Mediaplayer niet aan de gang krijgen. Ik ben nu een week op reis maar probeer het bij terugkomst weer.

Dank voor het geduld en de ondersteuning

Boenk

Geplaatst:

Gewoon tab locatie klik je op Verplaatsen en ga dan naar welke plaatst die je wilt op de pc en met de rechtermuisknop kan je een nieuwe map maken.

Zie afbeelding en dan Deze computer klikken en kies waar je wilt en dan met de rechtermuisknop een nieuwe map maken en een naam geven.

post-2794-0-78207600-1456353750.jpg

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.