Ga naar inhoud

ssd-cache


Gast fcbbrugge

Aanbevolen berichten

Door vandaag wat schijfjes te testen met Crystaldiskinfo ...

Viel mijn oog op dit...

post-23481-0-49081500-1456164965_thumb.j

 

Moet ik me zorgen maken :hmmmm: .

Ben niet zeker,meen te weten dat er vroeger gewoon goed stond zonder die %%%.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Asus,

 

Deze SSD heeft er al wat bedrijfsuren op zitten, maar je hoeft je niet meteen zorgen te maken.

 

Inderdaad al wat uurtjes..maar je stelt me wat gerust ;) ,is wel geen echte SSD he..weet je nog :hmmmm:...er staat gewoon niks op!!!

Zonder die cache ,ja dan is laptop ergers één slak.

 

 

Hoe dan ook: het - op regelmatige basis - maken van back-ups en een image is en blijft belangrijk.

Ergers niet nodig ,heb nog twee partities waar beetje muziek en....op staat,die ik regelmatig op externe over plaats.

Denk beetje in de toekomst,als de cache toch zijn geest zou geven, ja dan moet ik toch weer één SSD-cache kopen....of echte SSD van zeg maar iets van 256GB....mijn C is nu 189GB en heb nog 107Gb vrij...zou dan laptop even snel of sneller zijn,met echte SSD?

Mvg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Volgens mij is een systeem dat puur op een SSD draait sneller dan eenzelfde systeem dat op én een cache-SSD én op een klassieke HDD draait.

Dacht ik ook..maar hoor het altijd graag van iemand met kennis van zaken ;).

Ga hier maar slotje op zetten...bedankt voor de info :top: ..mocht ik ooit die beslissen om SSD te kopen...weet ik je vinden :D

:locked2:

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.