Ga naar inhoud

Pc samenstellen

kefke

Aanbevolen berichten

Dat ben ik niet die daar over beslist, dat is de school.

En ik denk dat het verstandiger is dat ik gewoon daar een pc koop dan zelf eentje te kopen en zelf zit te *****n.

Als ik daar eentje koop heb ik 3 jaar garantie en als er wat is wordt de laptop dadelijk hersteld bij de technische dienst.

In die €900 (of 850 hangt van jaar af) zitten wel al de officiële licenties van voorgenoemde software.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 maanden later...

sorry dat ik pas zo laat nog eens reageer.

Dus update-je:

Ik had graag een nieuwe pc gehad.

Eigenlijk de kast behouden en alleen het binnenwerk veranderen.

Ik dacht alleen moederbord, ram geheugen en processor maar blijkbaar had ik ook een nieuwe voeding nodig omdat ik nog een "oude" 20-pins voeding heb inv 24-pins.

Dit had ik dus in mijn gedachten:

9_25_22_16_4_09_setup.JPG

Is het moederbord niet wat overrated? processor kiezen is niet zo moeilijk, ram helemaal niet, de voeding die ik gekozen heb is erg stil hebben ze me wijs gemaakt.

Alleen weet ik niet wat ik moet aanvangen met het moederbord. Ik had graag eentje gehad met een ATA-slot op (voor oude HDD's) en dat toekomst gericht is.

Videokaart ga ik nu nog niet bestellen, dat gaat voor bij de eindejaarsfeesten zijn.

Kan iemand me helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben student informaticus, dus:

-Photoshop

-Visual Studio

-Snel internet (nu heb ik zo'n flikkerend beeld als ik scroll, ZO irritant)

-VMware voor in de toekomst

-HD filmpjes kijken (dan staat de cpu bij deze op bijna 100%)

Conclusie: geen games, weinig blabla wel SNEL

Budget: max €300

Zoals je aan de prijzen kan zien kan ik wel bij een groothandelaar kopen.

http://webshop.cloetens.be/ (als het gaat daar kijken, want ik bestel mijn producten het liefste daar, alleen beschikbaar in IE)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.