Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

vorige week heb ik windows 10 geinstalleerd.

Sindsdien werkt mijn pc banking (Fortis Paribas) niet meer, ttz ik kan enkel consulteren maar geen verrichtingen meer uitvoeren.

Blijkbaar zou er aan een oplossing gewerkt worden (??) (melding op het scherm), maar ik denk dat dat nog wel wat zal duren, of komt dit vanzelf terug in orde ?

Wat kan ik doen om dit op dit moment toch te verhelpen ?

Kan ik terug naar windows 8.1 bv (dus windows 10 terug verwijderen) of kan iemand me aan een andere simpele) oplossing helpen. Ik ben zelf een volkomen leek op het vlak van computers, dus graag een oplossing in mensentaal aub .

Alvast bedankt,

Jan

 

Geplaatst:

beste

probeer eens  om fortis te openen met Google chrome of een ander browser,maar niet met Edge,ik heb hetzelfde mee gemaakt,nu werkt alles normaal

gr. opi82

Geplaatst:

Hallo,

 

bedankt voor je info. Ik ben echter een leek op vlak van computers. Hoe kan ik dit openen via Google chrome (of andere browser).

Kan je me dat (liefst stap voor stap) uitleggen aub ?

 

Alvast bedankt !

Jan

Geplaatst:

welk zoek programma gebruik je om fortis op te starten;w 10heeft  Edge,niet gebruiken,neem Google chrome of een ander,bij mij is het zo gelukt  succes  opi 82

ik ben ook geen specialist maar zo ben ik er geraakt

Geplaatst:

Hallo,

 

voorlopig ben ik terug overgeschakeld naar windows 8.1, problemen opgelost...

Als windows 10 ooit volledig op punt staat, kan ik nog altijd terug overstappen, niet dat ik het zo erg nodig heb, met windows 8.1 kan ik alles doen wat ik wil, ben niet zo'n computergebruiker.

Toch bedankt voor jullie hulp !

 

Mvg,

Jan

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.