Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik vrees dat ik het hier moet opgeven.

Ik gebruik zelf geen Apple producten en ik heb er dan ook geen verstand van.

Mijn specualiteit is meer de malware opruiming en die is prima verlopen.

Alleen nog de tools opruimen en we zijn rond.

 

Download 51a5ce45263de-delfix.png Delfix by Xplode naar het bureaublad.

 

Indien de link naar Delfix niet werkt, probeer het dan met deze link.

De download start automatisch na enkele seconden.

 

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

 

Collega Clarkie zal het waarschijnlijk weer overnemen.

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Nadat je bericht 31 uitgevoerd hebt mag je onderstaande uitvoeren.

 

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt) 

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. 

 

Ga dan naar Gereedschap-> Deïnstalleer programma's.

Klik dan rechts onderaan het scherm op Opslaan als tekstdocument...., plaats het bestand in je volgend bericht.

Geplaatst:

Tune- Up staat nog steeds op je computer, het is software die helaas meer problemen geeft dan ze oplost.

 

Ook is er software van Apple op je computer aanwezig, deze dient verwijderd te worden zoals vermeld in deze link. Volg nauwgezet en de juiste volgorde het stappenplan.

 


 

Dan mag je Ccleaner uitvoeren.

 

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. 
Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'
Klik vervolgens in de linkse kolom op Register” en klik op ‘Scan naar problemen”
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. 
Kies dan Herstel alle geselecteerde fouten”. 
Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. 
Sluit hierna CCleaner terug af. 

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding. 

 


 

Dan mag je Itunes downloaden en installeren via deze link.

  • 2 weken later...
Geplaatst: (aangepast)

Dag Jeroen73,

 

 

Heb je de tips in bericht 34 uitgevoerd (blijkbaar niet want je was niet meer online? ) en is het probleem hierdoor opgelost?

aangepast door clarkie
Geplaatst:

Als je eerst alles correct verwijderd hebt volgens de instructies op de pagina van Itunes en dan Ccleaner uitgevoerd welke foutmelding krijg je dan als je Itunes opnieuw wil installeren?

Geplaatst:

Na de acties is het installeren van ITunes is gelukt ! Bedankt! :) 

Eerst werd gedurende de installatie de foutmelding wederom getoond, automatisch terug gedraaid en opnieuw geïnstalleerd. Daarna was de installatie succesvol. Het installeren van ICloud lukt helaas nog niet (wederom dezelfde foutmelding). Is hier ook een oplossing voor?

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb zelf ook Icloud voor Windows proberen installeren en kreeg op een gegeven moment ook onderstaande foutmelding.

 

post-9560-0-76987300-1459581537.png

 

Maar ik zag op de taakbalk een icoon van gebruikersaccountbeheer, heb er op geklikt en toestemming verleend.

De installatie ging vanaf dan gewoon verder en werd voltooid.

 

Is dat bij jouw niet het geval moet je even gebruikersaccountbeheer even uitschakelen, hoe lees je hier.

aangepast door clarkie
Geplaatst:

Hallo, ik heb de stappen uitgevoerd voor iCloud installatie. Echter ik krijg nog steeds de zelfde foutmelding en de installatie wordt teruggedraaid....?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.