Ga naar inhoud

pagina's laden slecht

Aanbevolen berichten

Werkt weer met snelheid ( draadloos) zonder problemen! Wacht nog even af wat het op langer termijn doet,  als je het niet erg vindt ?

Kun je me zeggen wat nu precies er is gebeurd, is het een kwestie van virussen, of heb ikzelf iets verkeerds gedaan?

In ieder geval bedankt zover! :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je me zeggen wat nu precies er is gebeurd, is het een kwestie van virussen, of heb ikzelf iets verkeerds gedaan?

In ieder geval bedankt zover! :top:

Het is geen kwestie van virussen want dat hebben we eerst nagekeken en voor zo ver ik kan nagaan heb je zelf ook niets fout gedaan.

De snelheid hangt van een aantal factoren af en op sommige daarvan heb je zelf geen invloed.

Heb je al eens geprobeerd om de modem/router van Ziggo te herstarten?

Kijk eerst of er een aan/uit knopje aan zit en anders trek je gewoon de stekker uit.

Schakel na 5 minuten het toestel weer in en wacht tot alle lampjes weer normaal branden alvorens op internet te gaan.

Soms wil dat wel eens helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is iets mis gegaan met de volgorde van de berichten. Eerder bericht hoort bij dit bericht

Na fabrieksherstel van het modem toch weer problemen. De klantenservice van ziggo heeft mij info verder gegeven om de wifi te verbeteren en heb de stappen gevolg om het wifi kanaal opnieuw in te stellen. Een programma wat een vriend heeft gedownload gaf inderdaad aan dat het druk was in mijn omgeving van gebruikers op hetzelfde kanaal. Zie bijlage van het programma waar jullie misschien ook wat aan hebben.

Kanaal gewijzigd en tot nu toe werkt het prima , maar......wacht nog verder even af! :winked:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.