Ga naar inhoud

dream theme

danthius

Aanbevolen berichten

beste, ik heb windows vista ultimatum met dream theme's

ik heb onlangs een extra PCIexpress kaartje erbij gezet voor uitbreiding naar 3de monitor nu als ik 1 van mijn 2 schermen op het andere VGA kaartje aansluit wil mijn dream theme niet meer werken:bawling:

iemand een oplossing?:s

system spec :

CPU : AMD Phenom 9950 Quad-Core Processor Quad-Core AMD Opteron13 UP Server Stepping:DR-B3 (Socket AM2+) 2611.9 MHz 64+32-Bit (AMD64), Multi-Core: yes, Hyperthreading: Support for (4 Cores), Secure virtual machine(SVM) Rev 1 3DNow! Extensions, 3DNow!, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSE4a

Mainboard : Gigabyte Technology Co., Ltd. GA-MA790FX-DQ6 x.x AMD 790FX Chipset

Memory :

3070MB DDR2 Module:x64, Prim.SDRAM: x0/x0 Corsair 3x chips 1 GB

Nvidia kaartjes :

Nvidia Geforce 9600GT 512 MB DDR

Nvidia Geforce 8500GT 256 MB DDR

Soundkaart :

Realtec HD 7.1

TFT screens (Geforce9600GT) Acer AL2416W (primary)

(Geforce8500GT) Samsung Syncmaster 203b (secondary)

OS Windows Vista Ultimate SP1

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt ook een kloon gebruiken dwz alles van 1 scherm weergeven op een ander dus eigenlijk dualview dus 2 schermen die hetzelfde weergeven maar ik wil dus echt een 3de monitor gebruiken erop chatten en vensters slepen van het ene scherm naar het andere

snappie?

Ik snap je zeker hoor. Daarom dat ik vermeld hebt van een soort switch te gebruiken. Meerdere monitors op 1 computer gebruiken. Bestaat wel degelijk hoor, en makkelijk te installeren. Net hezelfde met een router. Meerdere Pc's aansluiten op 1 internetverbinding of netwerk. Maar of dat gaat lukken, van het ene scherm naar het andere slepen, daar heb ik geen zekerheid over.

Wat ik wel niet snap. Een tweede en derde scherm bijhalen en nog een grafische kaart bij in plaatsen. Met 1 grafische kaart en 1 scherm lukt dit ook allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.