Ga naar inhoud

Laptop kopen

turiwuri

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, we zijn op zoek naar een laptop die kan dienen voor "gewoon" thuisgebruik. Ik had aangeraden om een vaste pc te nemen, maar dat aanbod is afgewezen. Bovendien zijn we het er over eens dat we Windows willen.

• Waarvoor heb je een laptop nodig?
    Dagelijks gebruik voor 3 personen, mails checken, internetten, word, PowerPoint en andere lichte programma’s, lichte games.
  • Wat is mijn budget?
    900 euro
  • Heb ik een voorkeur voor bepaalde merken?
    Geen voorkeur
  • Heb ik al die nieuwe functies nodig?
    Ja, SSD en azerty toetsenbord, maar geen touch screen
  • Welke schermgrootte heb ik in gedachten?
    15,6 inch
  • Heb ik nog randapparatuur nodig?
    Neen
  • Heb ik nog overige specifieke wensen?
    DVD/Cd-station en aansluiting voor HDMI (tv)
  • Woon je in België of Nederland en heb je een specifieke (web)shop in gedachten?
    België

Alvast bedankt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Turiwuri, 

Allereerst van harte welkom op PC-Helpforum! 

Deze laptop van MSI past perfect in het budget en is bovendien het ideaal systeem voor je doeleinden. Een prachtig 15,6 inch Full HD scherm, SSD van 128GB, harde schijf van 1TB, dvd-lezer, HDMI-out en een redelijk snelle grafische kaart voor lichte games. Waar je eventueel wel rekening mee moet houden is het ietwat 'stoere' uiterlijk van deze laptop. 

Een alternatief is dit toestel van Acer, dat wel minder krachtig is. Je krijgt wel ook hier een mooi 15,6 inch Full HD scherm, DVD-brander en een SSD van 256GB. Een harde schijf ontbreekt. De grafische kaart is beduidend minder krachtig dat dat van de MSI, ook in lichtere games zijn de prestaties niet optimaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.