Ga naar inhoud

Outlook 2010

johnnyboy

Aanbevolen berichten

Beste Forumleden

Ik heb een vraag is het mogelijk om email's die je verwijderd hebt uit outlook om die weer terug te vinden .

Heb al wel is Microsoft Office 2010 verwijdert van mijn computer en toen kreeg ik mailtjes terug van maanden terug die al verwijdert waren . Maar dat lukt me niet meer is er een mogelijkheid dat het wel lukt .

Johnnyboy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze ook al verwijderd uit de map verwijderde items dan lukt het toch niet meer of wel .

Johnnyboij

Bij de onderste link daar ga je naar support , kan ik bij mijn outlook versie verwijderde items herstellen van server  niet vinden heb office 2010

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de onderste link daar ga je naar support , kan ik bij mijn outlook versie verwijderde items herstellen van server  niet vinden heb office 2010

En verderop lees je onderstaande waar ik van uit ga dat je in het tweede geval zit.

Als Verwijderde items vanuit server herstellen niet beschikbaar is of niet wordt weergegeven:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed gelezen heb ik gebruik een pop account dan gaat het niet lukken toch kijk maar wat er hier onder  staat .

als u bijvoorbeeld Outlook gebruikt om verbinding te maken met een IMAP- of POP-account) kunt u een item dat permanent is verwijderd of dat is verwijderd uit de map Verwijderde Items, niet herstellen .

Johnnyboy

aangepast door johnnyboy
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.