Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen ik ben opzoek naar een moederbord (ATX) met SLI technology dus om later nog een nvidia gpu toe te voegen. Ik heb een i5 4460 processor. Het moet niet te duur zijn lieft niet meer dan 140 euro.

http://pcpartpicker.com/p/GQZfJx   dit is een link voor de onderdelen die ik ga gebruiken om mijn pc te bouwen

Geplaatst: (aangepast)

Je koopt toch ook niet oude spullen als je begrijp wat ik bedoeld tenzij je echt voor retro of antiek bent.

Op dit moment spreken we van 1151 en 2011-3 processor socket op de moederbord en de bijpassende processor en geheugen.

Hoe nieuwer de moederbord is hoe meer kans op update je krijgt bij nieuwe processor, geheugen of nieuwe onderdelen enz.

Een voorbeeld van moederbord

Je kent waarschijnlijk SSD maar die sluit je aan op sata

Maar tegenwoordig zit het ook op moederbord en dat noemen we M2 SSD

De M2 versie is veel sneller in lezen en schrijven en is nu redelijk betaalbaar.

aangepast door stegisoft
Geplaatst:

Omdat ik de processor al heb. Je hebt wel gelijk over bepaalde dinge die te oud zijn maar die dingen zijn meestal niet noodzakelijk. En er zijn ook wel moederborden die m2 ondersteunen zoals z97x-gaming 3 (1550). Heb ook een beperkt budget dus...

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.