Ga naar inhoud

De service user profile service verhindert het aanmelden

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik mij wil aanmelden op mijn admistrator-account krijg ik steeds volgende melding:

De service user profile service verhindert het aanmelden. Gebruikersprofiel kan niet worden geladen. 

Heb mijn laptop (Toshiba met windows 7) al opnieuw opgestart, maar dit helpt niet.

Heb dit probleem in het verleden al 2 keer gehad en steeds laten maken bij een pc-herstel bedrijf, maar dit heeft me veel geld gekost. 

Ik zit dus opnieuw met dit probleem. En wil dit zelf proberen op te lossen, om niet opnieuw geld er aan te moeten uitgeven.

Hoe kan ik dit zelf oplossen? Wil mijn bestanden niet verliezen. Ken zelf niet zo veel van computers.

En wat is eigenlijk de oorzaak van het probleem?

Geplaatst:

Ik heb de stappen van methode 1 gevolgd. Maar als ik bij het wijzigen van de namen kom, lukt het niet.

Als ik dus .ba wil toevoegen krijg ik volgende melding:

Register-editor kan de naam van s-1-5-21-3893685860-2509175207-2597148897-1004 niet wijzigen: er is een fout opgetreden bij het wijzigen van de sleutelnaam.

Komt dit omdat ik dit doe via mijn gast account? (Het is mijn administrator-account dat vast zit) of heeft dit een andere reden?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.