Ga naar inhoud

Hoe PC resetten maar de bestanden erop laten Windows 7

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Ik heb vandaag een probleem met mijn PC gekregen hij liep vast en ben zo dom geweest om hem met de power knop uit te zetten en niet met taakbeheer nu komen er gekleurde strepen op mijn scherm en daarna zwart witte blokjes daarna ong 5seconden sluit de PC zit af en start opnieuw op en dit herhaalt dit oneindig

Geplaatst:

gianni welkom op PCH,

Ben geen hardware expert...maar als ik je bericht lees,denk ik aan grafische kaart/HDD aan het overlijden/of overleden is.

Zou in je geval (als je in bezit bent van andere pc bent) dit eens doen Ubuntu live.

Als je dan geen strepen of blokjes krijgt ,kun je toch al je belangrijke bestanden saven op externe media !!!

En veilige modus lukt dat nog ...tokkelen bij opstart op F8?

Mvg

Gast fcbbrugge
Geplaatst:

Hoi Gianni

Heb je het probleem kunnen oplossen in tussentijd :hmmmm: 

Mvg

• 3 weken later...
Geplaatst:

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, besluiten we dat het probleem opgelost is en wordt het topic afgesloten ... mocht je het topic willen heropenen, stuur dan eventjes een privébericht naar mij of naar één van de andere teamleden.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.