Ga naar inhoud

speedtest resultaten slecht

pietervdb

Aanbevolen berichten

De andere kanalen brengen ook geen beterschap. Eerst stond het op automatisch, maar heb het nu eens handmatig op kanaal 1 gezet en dit werkt nog het snelste. Bij dit kanaal kom ik aan een downloadspeed van 16 Mbps, alleen uploadspeed blijft ondermaats, 0,40 Mbps

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het probleem gevonden wat de slechte speedresultaten veroorzaakt. Het komt doordat onze modem in een kast verwerkt zit. Wanneer ik de deur van de kast laat openstaan kom ik aan een snelheid van ongeveer 35 Mbps, maar wat ik nog altijd niet snap is, dat mijn laptop de signalen minder goed opvang als vroeger. Toen stond de modem ook al in die kast en had mijn laptop nog wel een goede wifi-verbinding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een val houdt altijd het risico in op beschadigingen.

Waarschijnlijk is er binnenin iets beschadigd maar dat kan enkel een technieker vaststellen of uitmeten.

Sofwarematig hebben we alles gedaan wat we konden.

Als je wil kan je altijd nog naar een winkel of technieker gaan om te laten testen op eventuele gevolgen van de val.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.