Ga naar inhoud

Windows 10 - startknop

Jaycee13

Aanbevolen berichten

Eerst gaf hij steeds dit als foutmelding en heb ik deze oplossing geprobeerd:

1. Press ctrl+alt+delete on your keyboard
  2. Click on "TASK MANAGER (taakbeheer)"
  3. On top left, click on "FILE (bestand)" als dit er niet staat moet je eerst op "meer details" klikken
  4. Click on "RUN NEW TASK (nieuwe taak uitvoeren) "
  5. Check the box "Create this task with .. (deze taak met administratorbevoegdheden uitvoeren)."
  6. Type in MSCONFIG
  7. Click OK
  8. Click on BOOT (computer opstarten, bovenaan)
  9. ON the bottom on the BOOT MENU, check "safe boot (veilig opstarten)" and select "network (netwerk)"
  10. Click "Apply (toepassen)" then "OK"
  11. Restart your computer (computer opnieuw opstarten)
  12. When it is rebooted and you get on the safe mode desktop, press ctrl+alt+del again
  13. Voer dezelfde stappen uit als hierboven (2 tot 4) type MSCONFIG again
  14. In BOOT menu uncheck safe mode
  15. Apply (toepassen), OK and reboot (heropstarten)
  16. Enjoy and thank xxfillipexx

In safe mode komt er dan melding u hebt nieuwe app nodig om dit ms-get-started te openen...

Dit werkte dus niet...

Dan heb ik al deze oplossingen geprobeerd:http://www.easytechguides.com/nl/windows-8-start-knop-probleem.html

Nu komt melding kritieke fout niet meer, maar startknop doet het niet en ik ben precies in vliegthuismodus - geen verbindingen, nog geluid beschikbaar...

Schone installatie help? Andere Oplossingen?

Bij voorbaat dank..

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste,

daarvoor heb ik professional laten komen. Dat was volgens mij mijn werk portable.

Deze portable is zo goed als nieuw en is van het begin windows 10 op gesintalleerd volgens mij.

Hoe kan ik zien welke windows ik gebruik, als ik windows toets niets doet op het keybord?

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze portable is zo goed als nieuw en is van het begin windows 10 op gesintalleerd volgens mij.

Heb je het probleem al sinds de aankoop?

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlandskan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je HIER

Link naar reactie
Delen op andere sites

is gekomen met portable op te laten staan, eerste keer was het alleen die kritieke fout startknop melding maar na paar keer opnieuw opstarten viel deze weg...Deze keer na ondernomen acties komt die boodschap niet meer, maar heb ik ook geen geluid meer (de audioservice wordt niet uitgevoerd) - en vliegtugmodus van onder Niet verbonden: De draadloze communicatie is uitgeschakeld...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.