Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Idem : kan de servicae niet starten omdat deze is uitegeschakeld of omdat het geen ingeschakelde apparaten met zich heeft verbonden... :(

eerst eens kijken hoe we terug draadloze communicatie uitgeschakeld kunnen herstellen?

Dat is begonnen met al die tips uit te voeren:

Dan heb ik al deze oplossingen geprobeerd:http://www.easytechg...p-probleem.html

Nu komt melding kritieke fout niet meer, maar startknop doet het niet en ik ben precies in vliegthuismodus - geen verbindingen, nog geluid beschikbaar...

Geplaatst:

eerste optie lukt niet, tweede moet ik nog proberen, bij systeemherstel zegt portable : Een onderdeel van de volumse shadow copy -service heeft een onverwachte fout aangetroffen... controleer gebeurtenissenlogboek ... 0x80042302 ..

en bij media creation tool: kan niet worden uitgevoerd, als u prooblemen blijft ondervinden, foutcode aan klantenondersteuning: 0x800706d9 - 0x20000

Geplaatst:

Welke tips?

de deze :

Dan heb ik al deze oplossingen geprobeerd:http://www.easytechg...p-probleem.html

eerste optie lukt niet, tweede moet ik nog proberen, bij systeemherstel zegt portable : Een onderdeel van de volumse shadow copy -service heeft een onverwachte fout aangetroffen... controleer gebeurtenissenlogboek ... 0x80042302 ..

en bij media creation tool: kan niet worden uitgevoerd, als u prooblemen blijft ondervinden, foutcode aan klantenondersteuning: 0x800706d9 - 0x20000

Hebben we het hier over dezelfde tips want in die link die je verstuurd staan er tips om de startknop terug werkend te krijgen.   :hmmmm:

Geplaatst:

dat was het originele probleem he... eerst dit geprobeerd

1. Press ctrl+alt+delete on your keyboard
  2. Click on "TASK MANAGER (taakbeheer)"
  3. On top left, click on "FILE (bestand)" als dit er niet staat moet je eerst op "meer details" klikken
  4. Click on "RUN NEW TASK (nieuwe taak uitvoeren) "
  5. Check the box "Create this task with .. (deze taak met administratorbevoegdheden uitvoeren)."
  6. Type in MSCONFIG
  7. Click OK
  8. Click on BOOT (computer opstarten, bovenaan)
  9. ON the bottom on the BOOT MENU, check "safe boot (veilig opstarten)" and select "network (netwerk)"
  10. Click "Apply (toepassen)" then "OK"
  11. Restart your computer (computer opnieuw opstarten)
  12. When it is rebooted and you get on the safe mode desktop, press ctrl+alt+del again
  13. Voer dezelfde stappen uit als hierboven (2 tot 4) type MSCONFIG again
  14. In BOOT menu uncheck safe mode
  15. Apply (toepassen), OK and reboot (heropstarten)

dan die tips : http://www.easytechg...p-probleem.html

dan zoals gezegd herstel starten - krijg ik foutmelding : Een onderdeel van de volumse shadow copy -service heeft een onverwachte fout aangetroffen... controleer gebeurtenissenlogboek ... 0x80042302 ..

dan media creation tool ook foutmelding : kan niet worden uitgevoerd, als u prooblemen blijft ondervinden, foutcode aan klantenondersteuning: 0x800706d9 - 0x20000

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.