Ga naar inhoud

Formateren

nineke

Aanbevolen berichten

Ik heb een oude pc willen formateren, omdat ik hem aan een vriend heb beloofd. Vermits die heel traag was, en ik alle informatie wou verwijderen, ben ik met mijn cd "windowns xp home" de pc gaan formateren, maar er was een probleem met de code die ik moest invoeren.

Na veel zoeken, heb ik dan toch die code in mijn oude pc gevonden, dacht ik, want als ik die code intik, vermeld mijn pc dat de code niet juist is.

Waarschijnlijk is het probleem het volgende: de cd in mijn bezit, is een cd van een andere pc, mijn nieuwere pc, en die code ja ?? die is wel degelijk van de oude pc.

Wat nu ?

Ik heb geen enkele andere cd in mijn bezit, buiten 2 cd's maar die kan ik blijkbaar niet gebruiken op die oude pc, vermits mijn code niet overeenkomt.

Hebben jullie een idee hoe het verder moet ?

Ik moet dringend die pc aan onze vrienden afleveren, en heb hen beloofd dat hij in orde zou zijn.

Pffffffffffffffff grote miserie dus.....

Nineke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.