Ga naar inhoud

Kan pagina´s niet openen met IE

thematt-uw

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb sinds kort een probleem met het internet bij ons in het huis (voor werkende studenten).

Wij hebben draadloos internet via Casema (nu Ziggo). Wij gebruiken hiervoor een router en wij hebben alleen een Sitecom-stick voor het ontvangen hiervan.

Momenteel hebben wij het probleem dat wij wel verbinding hebben met het internet maar als iemand een webpagina probeert te openen dan gaat het balkje onderin heel traag en eindigt hij met: webpagina niet gevonden.

Nu kan ik mij herinneren dat wij dit probleem eerder hebben gehad en toen hebben wij de router laten rebooten maar dit heb ik gisteren gedaan en ik heb wachtwoorden gewijzigd maar nog steeds geen goed geladen internetpagina´s.

Zou dit aan de modem kunnen liggen? Of heb ik iets anders fouts gedaan?

Bedankt iig voor jullie hulp. (Btw ik gebruik Windows XP; ik weet niet of jullie nog andere gegevens nodig hebben..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Hallo,

Kan je even volgende uitvoeren :

Start > uitvoeren

Typ CMD

In het cmd-venster typ je nu : ipconfig / all

Geef hier even alle gegevens door die je meekrijgt.

Nu kan ik mij herinneren dat wij dit probleem eerder hebben gehad en toen hebben wij de router laten rebooten maar dit heb ik gisteren gedaan en ik heb wachtwoorden gewijzigd maar nog steeds geen goed geladen internetpagina´s.

Wat bedoel je met de paswoorden gewijzigd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.