Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Beste Forum leden

Ik heb met Winzip driver updater een scan gedaan op mijn computer daar uit bleek dat ik 17 verouderde stuurprogramma's heb (zie foto's) . Ik heb het programma niet gekocht wil eerst weten of het een goed programma is en of het werkt voor ik een licentie koop . Of zijn er beter programma's die werken laat het even weten .

Johnnyboy  

post-12489-0-63375700-1457080001_thumb.p

post-12489-0-81276800-1457080014_thumb.p

aangepast door johnnyboy
Gast fcbbrugge
Geplaatst:

Heb je problemen met pc?Indien nee...beter die programma's links laten liggen..brengen echt niet veel op.

Beter bij de fabrikant de drivers gaan ophalen!!!Of via apparaatbeheer Windows laten zoeken.

Is mijn mening ;)

Mvg

Geplaatst:

In elk geval geen geld aan uitgeven, zou ik zeggen. Ik heb zelf meer dan eens Driver Booster gebruikt. Die is er ook in een gratis versie. De Pro versie wordt regelmatig aangeboden als weggeefprogramma.

Ik heb zelf nooit problemen gehad met Driver Booster, maar dat wil niet zeggen dat dit bij anderen ook zo werkt.

Geplaatst: (aangepast)

Heb je problemen met pc?Indien nee...beter die programma's links laten liggen..brengen echt niet veel op.

Beter bij de fabrikant de drivers gaan ophalen!!!Of via apparaatbeheer Windows laten zoeken.

Is mijn mening ;)

Mvg

Weet je hoe  ik dat moet doen via apparaatbeheer windows laten zoeken bij de fabrikant staan geen nieuwe drivers heb ik al geprobeert heb een Dell Inspiron uit 2007

aangepast door johnnyboy
Geplaatst:

Heb via apparaatbeheer van Windows gekeken maar hij geeft aan dat er geen andere stuurprogramma's zijn te vinden .

Johnnyboy

Dat zie je altijd via die weg. Ik heb nog nooit anders meegemaakt.

Gast fcbbrugge
Geplaatst:

@ Johnnyboy

Heb je problemen met je pc???Als er geen geen problemen zijn,zou ik me niet teveel aantrekken wat Winzip meld!!!

Is de instelling van updates,ook goed ingesteld ?Zo als in de link???

Mvg

Geplaatst:

Ik heb problemen met Windows 10 als ik mijn computer aanzet krijg ik de melding dat hij hem opnieuw moet opstarten en dat ik online naar het probleem kon zoeken dit probleem is  Driver Violation . Maar heb nu windows 7 er op staan die geeft geen problemen .

Johnnyboy

Gast fcbbrugge
Geplaatst:

Maar heb nu windows 7 er op staan die geeft geen problemen .

Dan zou ik het laten zo als het is ;)

Wil je toch naar Win10....geef dan meer info over de pc ..merk/model/nummer en.....

Op forum zijn goede speurneuzen voor drivers...wie weet :hmmmm:

Mijn persoonlijk advies is blijf maar lekker bij Win7 ;)

Mvg

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.